فروش 500000 نسخه از The Outlast Trials در هفته اول انتشار

طبق گفته استودیوی Red Barrels، The Outlast Trials در هفته اول انتشار بیش از 500000 نسخه فروخت.

تیم توسعه قصد دارد The Outlast Trials را تا پایان سال جاری در دسترسی زودهنگام نگه دارد و ممکن است تغییرات قابل توجهی بر اساس بازخورد بازیکنان ایجاد کند. محتوایی که در آینده به بازی اضافه خواهد شد شامل ماموریت ها، مراحل، پیشرفت فصلی و موارد دیگر خواهد بود.

بازی Outlast Trials جدیدترین نسخه از مجموعه ترسناک Outlast است که استودیو Red Barrels اخیراً آن را در دسترس بازیکنان در Early Access قرار داده است. حالا به نظر می رسد این بازی که بر اساس همکاری تیمی و تجربه همکاری ساخته شده است، بسیار خوب کار می کند. طبق اعلام سازنده، فروش هفته اول The Outlast Trials از 500000 نسخه فراتر رفت. علاوه بر این، منتقدان با نقدهای خوبی از این بازی استقبال کرده اند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی The Outlast Trials با ما در میان بگذارید.

بازیکنان تنها کسانی نیستند که راهی برای فرار از شرکت مورکف پیدا می کنند و چندین دشمن وحشتناک دائماً آنها را تعقیب می کنند. اگرچه به بازیکنان ابزارهایی برای کور کردن و متوقف کردن دشمنان یا شفای اعضای تیم داده می شود، پیشرفت بازیکن به تکمیل ماموریت ها بستگی دارد.

داستان بازی The Outlast Trials در دوران جنگ سرد روایت می شود که در آن یک شرکت بزرگ به نام مورکف افراد را می رباید و آزمایش های وحشتناکی را روی آنها انجام می دهد. حالا بازیکنان باید در نقش این افراد سعی کنند از دست این شرکت وحشتناک فرار کنند. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی یا در تیم های چهار نفره بازی کنند تا بازی را تجربه کنند که شامل ماموریت های داستانی، آزمایش ها و چالش ها می شود.

بخوانید  معرفی بازی موبایل Please Touch the Artwork 2 Risen from the Grave