فروش 50000 نسخه از بازی سیفو در استیم

بازی Sifu دو روز پیش به صورت رسمی بر روی پلتفرم استیم منتشر شد. در این دو روز این بازی 50000 نسخه فروخت. این خبر توسط SlowClap در توییتر منتشر شده است. این استودیو ضمن اعلام آمار فروش بازی Sifu در استیم، چند آمار دیگر را نیز در توییتر خود منتشر کرد. از جمله اینکه بازی Sifu تاکنون 94 درصد بازخورد مثبت در استیم دریافت کرده و ساب ردیت آن به 20000 کاربر رسیده است.

به گفته سازندگان، بازی Sifu تنها دو روز پس از عرضه بر روی این پلتفرم، توانسته 50 هزار نسخه در استیم بفروشد.

Sifu در ابتدا بر روی پلی استیشن، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک گیمز بر روی رایانه شخصی منتشر شد. این بازی بر روی پلتفرم های ذکر شده نیز بسیار موفق بوده است و به عنوان مثال، Kepler Interactive، ناشر بازی، در ماه مارس اعلام کرد که تاکنون 2 میلیون نسخه از Sifu به فروش رسیده است.

همچنین همزمان با انتشار بازی در استیم، بازی سیفو برای کنسول های Xbox One و Xbox Series X Xbox Series S نیز منتشر شده است. در همین حال، چهارمین آپدیت بزرگ بازی به صورت بسته الحاقی منتشر شده است. این بسته الحاقی در ماه دسامبر اعلام شد و پنج حالت جدید به همراه 45 چالش مختلف به بازی اضافه می کند.

از زمان انتشار بازی Sifu شاهد آپدیت های مختلفی برای بازی بودیم که در یکی از آپدیت های منتشر شده در تابستان سال گذشته علاوه بر رفع مشکلات گیم پلی، امتیاز سیستم و درجه سختی جدیدی را به بازی اضافه کرد.

بخوانید  منتظر قسمت های بیشتر انیمه Nier: Automata باشید