فروش کارت گرافیک RTX 4080 توسط نمایندگی ها با قیمت مصوب

اما به نظر می رسد ریسک خرید RTX 4080 در زمان عرضه آن چندان برای نمایندگی ها سودآور نبوده و حتی برخی از آن ها با فروش کارت گرافیک مذکور با قیمت مورد تایید انویدیا موافقت کرده اند. از سوی دیگر حجم خریدهای برگشتی دلالان به تامین کنندگان به حدی بود که برخی منابع امکان بازپرداخت هزینه به خریداران را از بین بردند.

به نظر می رسد پس از اینکه کارت گرافیک RTX 4080 با استقبال خوبی مواجه نشد، اکنون نمایندگان فروش خوشحال هستند که این محصولات را حتی با قیمت مصوب MSRP به خریداران بفروشند.

در واقع، با عرضه محصولات جدید همه انتظار داشتند که با عرضه های مقرون به صرفه تر و کارآمدتر مواجه شوند، اما با لغو عرضه مدل ارزان تر 899 دلاری 4080، انویدیا در واقع هر دو مدل از سری RTX 40 را با قیمت بیش از 1200 دلار روانه بازار کرد. به بازار عرضه شد

فروش RTX 4080 16GB با قیمت مصوب

اکنون که کارت گرافیک RTX 4080 به بازار ادامه می‌دهد و سری 7900 AMD نزدیک‌تر می‌شود، فروشندگان باید تصمیم سختی بگیرند و با کاهش پیشنهادات خود، موجودی راکد خود را کاهش دهند.

فروش ضعیف کارت گرافیک RTX 4080 تقریبا بر هیچکس پوشیده نیست و این پیشنهاد گران قیمت انویدیا نتوانسته جای خود را در میان جامعه کاربران بازی و حتی کاربران حرفه ای و گران قیمت باز کند.محصولات انویدیا. قیمت نامتناسب و تفاوت قابل توجه در سطح عملکرد آن با مدل پرچمدار RTX 4090 باعث شد که مردم با استقبال ضعیفی مواجه شوند.

بخوانید  AMD جزئیات جدیدی از فناوری FSR 3 را در GDC 2023 فاش کرد