فروش پاییزی Steam – بهترین پیشنهادات بازی Steam Deck

بازماندگان خون آشام یکی از بهترین بازی‌ها برای بازی در Steam Deck است، و در حالی که فقط تخفیف جزئی دارد، توصیه می‌کنیم آن را انتخاب کنید. مبارزات خودکار از بالا به پایین به شما امکان می دهد با امواج دشوارتر دشمنان مبارزه کنید، زیرا به آرامی مهارت های مختلف قدرتمندی را به دست می آورید و سطح آن را ارتقا می دهید. این یک بازی عالی برای بازی در حال حرکت است، با جلساتی که معمولاً کمتر از 30 دقیقه به طول می‌انجامند و ویژگی تعلیق Steam Deck باعث می‌شود به راحتی آن را بردارید و بازی کنید.

معاملات جمعه سیاه بیشتر

اگر از طرفداران بازی های اکشن سوم شخص هستید، بهتر است نگاهی دقیق به فروش پاییزه بیندازید. شیطان ممکن است گریه کند 5 فقط به 10 دلار کاهش یافت، خدای جنگ به قیمت 37 دلار فهرست شده است، ظهور شکارچی هیولا 20 دلار است و Spider-Man Remastered فقط 45 دلار است. Devil May Cry 5 ممکن است جذاب‌ترین معامله باشد، زیرا 10 دلار یکی از بهترین قیمت‌هایی است که در طول سال برای بازی دیده‌ایم – و ده‌ها ساعت مبارزه سریع ارائه می‌کند که به طرز شگفت‌انگیزی انجام می‌شود. البته روی دست. .

سایر تخفیف های قابل توجه عبارتند از مبارزه با آس 7 برای 9 دلار، تمدن ششم برای 6 دلار، سرنوشت ابدی برای 8 دلار و پرسه زدن برای 24 دلار Stray در شش بخش در The Game Awards 2022 نامزد شد – و مطمئناً ارزش بررسی با این قیمت پایین جدید را دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.