فروش فیفا ۲۳ بیشتر از بازی FIFA 22 است

باتوجه به عملکرد محصول طی چهار هفته اول پس از عرضه، این ناشر اعلام کرد فروش فیفا ۲۳ ده درصد نسبت به فیفا ۲۲ افزایش یافته است. آمار مربوط‌به تعداد بازیکن‌های بخش آلتیمیت تیم هم نسبت به بازه مشابه سال گذشته، جهش ۶ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی از آپدیت جام جهانی برای این اثر رونمایی کرده که قرار است روی تمامی پلتفرم‌ها غیر از نینتندو سوییچ در روز چهارشنبه ۱۸ آبان (۹ نوامبر) عرضه شود. چنین آپدیتی برای FIFA Mobile هم یک روز زودتر منتشر خواهد شد.

شرکت الکترونیک آرتز قبلا اعلام کرده بود بازی FIFA 23 رکورد بیشترین تعداد بازیکن در این مجموعه در هفته اول عرضه را به نام خود ثبت کرده است. تنها در هفت روز، این بازی توانست بیش از ۱۰.۳ میلیون جذب کند. در مقایسه باید بدانید که فیفا ۲۲ در ده روز اول عرضه به ۹.۱ میلیون بازیکن رسیده بود. حال در جریان تازه‌ترین گزارش فصلی شرکت EA، اطلاعات بیشتری درباره‌ی میزان موفقیت بازی فیفا ۲۳ منتشر شده است.

شرکت EA در آخرین گزارش فصلی خود خبر از افزایش ۱۰ درصدی فروش FIFA 23 نسبت به نسخه سال قبل داد.

فیفا ۲۳ آخرین بازی از مجموعه است که با اسم FIFA منتشر می‌شود. چرا که به‌زودی قرارداد بین شرکت EA و فدراسیون بین‌المللی فوتبال منقضی خواهد شد. قرار است نام این بازی به EA Sports FC تغییر پیدا کند. مدتی قبل جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا گفته بود که فیفا در همکاری با یک شرکت دیگر، ویدیوگیم تازه‌ای را برای رقابت با EA Sports FC عرضه خواهد کرد.

بخوانید  بازی Call of Duty: Warzone 2 نزدیک به 115 گیگابایت حجم خواهد داشت



منبع