فروش سری متال گیر به 59.5 میلیون نسخه رسید

با به روز رسانی وب سایت رسمی کونامی مشخص شد که فروش سری متال گیر به 59.5 میلیون نسخه رسید.

متال گیر (Metal Gear) یکی از بهترین مجموعه ها در صنعت بازی های ویدیویی است و از گذشته تا به امروز مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. بعد از اخراج است هیدئو کوجیما و پس از انتشار ناموفق Metal Gear Survive، کونامی دیگر وارد این سری نشد و حتی شاهد نسخه های ریمستر شده بازی های این سری نبودیم.

اگرچه نسخه‌های اخیر این سری را می‌توان بر روی پلتفرم‌های مدرن و رایانه‌های شخصی بازی کرد، اما امروزه هیچ راهی برای تجربه مستقیم نسخه‌هایی مانند Metal Gear Solid 4 و Metal Gear Solid 3 بر روی کنسول‌های امروزی وجود ندارد. البته اگر مواردی مانند شبیه سازهای نسخه دوم و سوم و تجربه از طریق Metal Gear Solid HD Collection با سازگاری به عقب در Xbox Series X | Xbox Series S و Xbox One را کنار بگذارید. اخیرا با وجود ادامه سکوت کونامی در رابطه با این سری، پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که مراسم دهمین سالگرد بازی Metal Gear Rising: Revengeance در تاریخ 2 مارس برگزار خواهد شد.

نظر کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار بازی چیست؟

اخیرا کونامی وب سایت رسمی خود را به روز کرد و مشخص شد که فروش متال گیر به 59.5 میلیون نسخه رسیده است. این در حالی است که در گذشته فروش این مجموعه 59.3 میلیون نسخه اعلام شده بود. جالب اینجاست که افزایش فروش این سری به دلیل بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و بازی Metal Gear Rising: Revengeance است. زیرا نسخه های دیگر این مجموعه، بسته به منطقه کاربران، اغلب دیگر برای خرید دیجیتال در دسترس نیستند.

بخوانید  Paddington 3 Release Date Announced, As One Star Drops Out