فروش جهانی انیمیشن ماریو به بیش از 700 میلیون دلار رسید

فروش جهانی انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم رسما از مرز 700 میلیون دلار عبور کرده است، بنابراین ماریو تنها فاصله کمی با پیوستن به باشگاه میلیاردی دارد.

همچنین انیمیشن The Super Mario Bros. این فیلم توانست 102 میلیون دلار دیگر در باکس آفیس جهانی بفروشد و مجموع فروش بین المللی انیمیشن را به 339.7 میلیون دلار برساند. علاوه بر این، فروش انیمیشن ماریو تنها پس از 13 روز از مرز 700 میلیون دلار عبور کرد. در واقع، تنها 12 فیلم موفق به ثبت چنین فروش در طول اپیدمی ویروس کرونا شدند و انتظار می رود انیمیشن The Super Mario Bros. فروش این فیلم به زودی به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

انیمیشن Minions: The Rise of Gru با 942.5 میلیون دلار در سال 2022 پردرآمدترین انیمیشن دوران پس از کرونا است و ماریو در رتبه دوم قرار دارد. البته برادران سوپر ماریو. این فیلم به زودی تبدیل به اولین فیلم انیمیشنی خواهد شد که در دوران پس از کرونا به فروش بیش از یک میلیارد دلار می رسد. علاوه بر این، مکزیک، بریتانیا و آلمان به عنوان سه بازار بین المللی برتر انیمیشن ماریو معرفی شدند.

چند وقت پیش بود انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم رسما تبدیل به پرفروش ترین اقتباس سینمایی از بازی های ویدیویی شده است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش موفق انیمیشن ماریو ادامه دارد. بر اساس گزارش ورایتی، انیمیشن ماریو در سه روز از دومین هفته اکران خود توانست ۹۲ میلیون دلار دیگر بفروشد و تنها با افت فروش ۳۷ درصدی از افتتاحیه خود مواجه شد، بنابراین مجموع فروش این انیمیشن در آمریکای شمالی به رقم ۳۵۳.۱۷۰ رسید. میلیون دلار.

بخوانید  10 Outlandish Lies Of P 2 Sequel Ideas That You Wouldn't Expect But, Admit It, They're Great