فاش شدن تصاویر احتمالی از ریمیک بازی Silent Hill 2

تصاویر منتسب به ریمیک بازی Silent Hill 2

علاوه‌براین، یک مجموعه‌ی اپیزودی دیگر از سری Silent Hill موسوم به «داستان‌های کوتاه» نیز در دست توسعه است که گفته می‌شود یکی از استودیوهای شرکت Annapurna Interactive، ناشر بازی‌هایی مانند Sayonara Wild Hearts و Outer Wilds و Telling Lies مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، ریمیک بازی Silent Hill 2 توسط استودیوی Bloober Team، سازنده بازی The Medium در دست ساخت است. منابع آگاه می‌گویند این بازی برای مدتی در انحصار پلی استیشن خواهد بود (به همراه پی سی).

استودیوی سازنده بازی The Medium طی ۱۸ ماه گذشته به‌طور مداوم به مجموعه Silent Hill لینک شده است. این استودیوی لهستانی سال گذشته یک قرارداد همکاری استراتژیک با کونامی به ثبت رساند و مدتی بعد اعلام شد که درحال توسعه‌ی یک پروژه جدید از یک آی پی ترسناک و موجود از یکی از مشهورترین ناشران صنعت بازی است.

تصاویر منتشر شده از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند

Dusk Golem در انجمن ResetEra درباره کیفیت پایین تصاویر منتشر شده توضیح داده که «این تصاویر از یک دموی داخلی در استودیوی بلوبرتیم برداشته شده و به قبل از زمانی‌که آن‌ها چراغ سبز توسعه‌ی این بازی را دریافت کنند مربوط می‌شوند. بنابراین این فقط یک کانسپت هنری بدون بودجه است که فقط وجود این پروژه را تأیید می‌کند و قطعاً با بازی اصلی تفاوت زیادی دارد.»

علاوه‌براین، آکیرا یامائوکا آهنگساز سری Silent Hill در فرایند ساخت بازی The Medium با اشاره به پروژه بعدی خود خاطر نشان کرد که «این بازی یکی از مواردی است که منتظر شنیدن اخبار آن هستید.»

بخوانید  Bungie تحت حمایت سونی در حال کار بر روی چندین پروژه فاش نشده است



منبع

در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که VGC گزارش داد شرکت کونامی برای احیای یکی از مجموعه بازی‌های ترسناک خود که مدت‌ها است به حال خود رها شده، برنامه‌ریزی می‌کند. گفته می‌شود پروژه ریمیک این بازی نیز بخشی از همان برنامه‌ها است.

تصاویری که ادعا می‌شود به پروژه ریمیک بازی Silent Hill 2 اختصاص دارند در اینترنت منتشر شده و Dusk Golem اینسایدر مشهور نیز به ارائه توضیحات درباره آن پرداخته است.

تصاویر جدیدی که ظاهراً به پروژه بازسازی بازی ترسناک و سبک بقای Silent Hill 2 از شرکت کونامی مربوط می‌شوند، به‌طور گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی دست به‌دست می‌شوند. براساس گزارش Dusk Golem، افشاگر مشهور دنیای بازی، این تصاویر از یک دموی آزمایشی که به‌صورت داخلی مورد بررسی قرار گرفته منتشر شدند. موضوعی که به تأیید منابع وبسایت VGC نیز رسیده است.