عملکرد عالی پورت Monster Hunter Rise PS5

با توجه به نتایج به دست آمده توسط کارشناسان این سایت، وضوح تصاویر Monster Hunter Rise 125 درصد افزایش یافته است و نسبت تصویر 4800×2700 می باشد. مانند 4K در راه است. در واقع، این بازی از یک تکنیک anti-aliasing برای کاهش مقیاس تصاویر با وضوح بالا (در سطح 4.8K) به 4K استفاده می‌کند که Digital Foundry آن را «تمیز و بی‌عیب» توصیف می‌کند.

Capcom این بازی را با استفاده از موتور RE خود بر روی پلتفرم نسل فعلی سونی به روز کرد.

آخرین نتایج اسکن نسخه PS5 Monster Hunter Rise عملکرد بسیار قوی توسعه دهندگان Capcom را در انتقال بازی اکشن و نقش نینتندو سوییچ به نسل فعلی کنسول های سونی نشان می دهد. اجرای بازی با نرخ فریم پیوسته 60 و امکان استفاده از گرافیک نزدیک به نسخه PC بازی از ویژگی های قابل توجه بازی بر روی PS5 است.

Digital Foundry در گزارش عملکرد خود برای درگاه PlayStation 5 Monster Hunter Rise از ارتقای بی عیب و نقص بازی فانتزی Capcom به کنسول نسل نهم سونی خبر داد.

گیم پلی Monster Hunter Rise

مهم نیست که کدام گزینه بازی را انتخاب می کنید، Rise تقریبا همیشه 60 فریم ریت می دهد و تقریبا همیشه آن را حفظ می کند. ریخته گری واقعا دیجیتال توسعه دهندگان Capcom تحت تاثیر پورت عالی برای انتقال بازی به پلتفرم نسل نهم سونی قرار گرفتند. به خصوص زمانی که حالت گرافیکی بازی فعال باشد.

با انتخاب حالت پیش فرض، کاربران می توانند نرخ فریم بازی را در اولویت قرار دهند و بدون افت فریم از بازی لذت ببرند. البته برای افرادی که بیشتر به کیفیت گرافیک بازی اهمیت می دهند، حالت گرافیکی نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می توانند ویژگی های فردی مانند کیفیت نمایش بافت ها و سایه ها یا حرکات پوشش گیاهی محیط بازی را تعریف کنند.

بخوانید  ایجاد یک استودیوی جدید Modern Warfare در اسپانیا