عملکرد خوب God of War Ragnarok روی کنسول پلی استیشن 4

در حالی که آخرین نسخه The Adventures of Kratos بر روی PS4 با وضوح 1080p اجرا می شود، بازی قابل بازی و واضح است. در همان زمان، نرخ فریم بازی روی 30 تنظیم شده است. Kotaku می گوید بازی می تواند به این نرخ فریم پایبند باشد. با این حال، مواقعی وجود دارد که در نبردهای بزرگتر شاهد کاهش نرخ فریم هستیم. در واقع، این گزارش بیان می‌کند که علیرغم زمان‌های لود طولانی‌تر، تنها نقطه ضعف بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 این است که کنسول شما صدایی شبیه جت منتشر می‌کند.

طبق گفته Kotaku Media Testing، این بازی God of War Ragnarok به خوبی روی پلی استیشن 4 اجرا می شود و تنها نقطه ضعف آن صدای بلند است.

God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

حتی هنگام ورود به منوی بازی، کنسول صدای بلندی ایجاد می کند و نویسنده منبع می گوید: “تا به حال ندیده بودم PS4 من اینقدر سر و صدا کند.” به طور خلاصه، این گزارش نشان می دهد که عملکرد God of War Ragnarok روی پلی استیشن 4 خوب است و کسانی که نمی توانند پلی استیشن 5 را خریداری کنند، نگران اجرای آن بر روی کنسول نسل هشتم سونی نباشند.

از آنجایی که کنسول پلی استیشن 4 به پایان چرخه عمر خود نزدیک می شود، منطقی است که فرض کنیم بازی God of War Ragnarok احتمالا یکی از آخرین آثار انحصاری بزرگ سونی است که برای این کنسول نسل هشتمی عرضه خواهد شد. اما خوشبختانه، با توجه به تست گسترده رسانه Kotaku، به نظر می رسد که به خوبی روی این کنسول کار می کند. اگرچه صدای جت تولید می کند.

بخوانید  توسعه بازسازی Ubisoft: Prince of Persia لغو نشد