عمارت لوئیجی 3 تخفیف بزرگی برای جمعه سیاه دریافت می کند



هالووین تقریبا یک ماه پیش بود، اما شما می توانید با این تخفیف فروش، حال و هوای شبح آور فصل را دوباره زنده کنید. عمارت لوئیجی 3 فقط 42 دلار (معمولا 60 دلار) در آمازون به عنوان بخشی از فروش جمعه سیاه خرده فروش.

مانند بسیاری دیگر از عناوین شخص اول نینتندو سوییچ، به ندرت می توان بازی Luigi’s Mansion را در فروش دید، و این فرصتی عالی برای انتخاب یکی از بهترین بازی های کنسول است.

سومین ورودی در مجموعه عمارت لوئیجی بار دیگر برادر سبزپوش ماریو، لوئیجی را می بیند که در حال کاوش در یک ساختمان خالی از سکنه در جستجوی دوستان گم شده اش است. گیم پلی بازی مشابه دو بازی اول است: بازیکنان لوئیجی را کنترل می کنند، پازل ها را حل می کنند و ارواح سرگردان را با جاروبرقی ارواح خود به دام می اندازند. در بررسی ما از عمارت لوئیجی 3، کوین کنزویچ می‌گوید: «حس موفقیتی که هنگام برداشتن یک مانع خاص سر خراش ایجاد می‌کنید، اکنون به همان اندازه قدرتمند است که لوئیجی ناخواسته یک جاروبرقی را به پشتش بست و به داخل یک فضای خالی از سکنه رفت. عمارت.»

بسیاری از بازی‌های سوییچ به عنوان بخشی از جمعه سیاه این هفته به فروش می‌رسند، از جمله Mario Party Superstars، Animal Crossing: New Horizons، Fire Emblem Three Houses و هزاران بازی eShop. حتماً مرکز معاملات جمعه سیاه 2022 ما را برای معاملات بیشتر در طول هفته بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  خراب شدن کنترلر PS VR2 Sense (نگاه اول با مهندسان پشت سخت افزار نسل بعدی)