علامت تجاری بازی Counter-Strike 2

ولوو با نام تجاری Counter-Strike 2 به شایعات عرضه آن دامن زد.

در وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، این درخواست علامت تجاری با Counter-Strike: Global Offensive نیز مرتبط است. پیش از این، گزارشی مدعی شده بود که Velo قصد دارد بازی Counter Strike 2 را معرفی کند و این بازی در اواخر مارس یا اوایل آوریل منتشر خواهد شد. کمپانی Velo هنوز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است.

هنوز مشخص نیست که عرضه دنباله Counter-Strike: Global Offensive به چه معناست. کمبود اطلاعات در مورد نسخه دوم Counter-Strike می تواند به این معنی باشد که این بازی فقط یک ارتقاء موتور توسعه دهنده Counter-Strike است. آیا کار جدید یک دنباله کامل است که از ابتدا توسعه یافته است؟ اگر Counter-Strike 2 واقعاً وارد شود، احتمالاً به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

شرکت ولوو نام تجاری بازی Counter-Strike 2 را به خود اختصاص داد، این اتفاق پس از شایعات اخیر در مورد معرفی و عرضه این بازی رخ داد تا نشان دهد اخبار گذشته ممکن است چیزی بیش از یک شایعه باشد. این لیست توسط وب سایت PCGamesN پیدا شده است. شرکتی که در ایالات متحده آمریکا ثبت شده و تحت نام ثبت شده است CS2 ثبت شده است. با توجه به سایر اقدامات ولوو، این نشان می تواند برای Counter-Strike 2 باشد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Senua's Saga: Hellblade 2 با انتشار تریلر