علاقه کارگردان الدن رینگ به ساخت بازی های چند نفره


هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، عشق خود را به بازی‌های چندنفره مانند Escape From Tarkov توضیح داد.

اخیرا هیدتاکا میازاکی، کارگردان بزرگ بازی های ویدیویی که به توسعه آثار تحسین شده استودیوی FromSoftware مانند سری Dark Souls، بازی های Bloodborne و Elden Ring عادت دارد، در مورد علاقه خود به توسعه یک پروژه چند نفره در آینده توضیحاتی ارائه کرد. در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN، کارگردان گفت که می‌خواهد کارهای چندنفره را به دلیل پیشرفت فناوری‌ها، ایجاد روندهای توسعه جدید و ایده‌های هیجان‌انگیز انجام دهد. سپس میازاکی در توضیحات خود از Escape From Tarkov به عنوان کار جالبی یاد کرد.

هیدتاکا میازاکی گفت: “من واقعا نمی دانم که آیا این ایده آخرین روند خواهد بود یا نه.” اما ما در حال به روز رسانی ایده های خود در مورد مکانیک چند نفره از منظر فناوری و طراحی بازی هستیم. بنابراین، به‌عنوان یک طرفدار و توسعه‌دهنده، من واقعاً به این بخش علاقه دارم، به خصوص Escape From Tarkov. بنابراین، به عنوان یک توسعه دهنده و یک طرفدار بازی، به عناصر چند نفره توجه می کنم. سایر بازیگران صنعت نیز در حال به‌روزرسانی ویژگی‌های شبکه چندنفره و طراحی بازی هستند تا نحوه تعامل بازیکنان با گیم‌پلی و نحوه استفاده از آنها به عنوان منبع تغییر گیم‌پلی را بهبود بخشند. به همین دلیل من به این چیزها اهمیت می دهم.»

Escape From Tarkov اولین بار در سال 2017 منتشر شد و یکی از بازی های برتر در سبک تیراندازی و استخراج منابع به حساب می آید. این بازی بر روی گیم پلی واقع گرایانه و سطح بالایی از تنش تمرکز داشت که الهام بخش دیگر سازندگان مکانیک آن بود و اکنون می توانیم ایده های مشابهی را در حالت Hunt: Showdown یا Call of Duty: Warzone’s DMZ 2.0 مشاهده کنیم.

بخوانید  بهترین بازی های ترسناک PS4 و PS5

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.