علاقه مدیر برند Legend of Zelda به ساخت فیلمی از این مجموعه


پس از موفقیت خیره کننده انیمیشن ماریو، تهیه کننده سریال Legend of Zelda از تمایل خود برای ساخت اقتباس سینمایی از این مجموعه محبوب خبر داده است.

ظاهرا بعد از موفقیت نینتندو و استودیوی انیمیشن Illumination در انیمیشن ماریو، ایجی آنوما که به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کارگردانان نینتندو و مدیر برند سری Legend of Zelda شناخته می شود، اعلام کرد که تمایل زیادی به ساخت فیلم دارد. بر اساس این سریال محبوب

در طول مصاحبه جدید Anuma با وب سایت Paligan، تهیه کننده Tears of the Kingdom گفت: “باید بگویم، من واقعاً آن را دوست دارم. [ایده] من علاقه مندم. اما متأسفانه، به این دلیل نیست که چیزی به من علاقه مند است که به واقعیت تبدیل می شود.

هیدمارو فوجی بایاشی، کارگردان فیلم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تحت نظارت Anua، گفت که بازخورد و صدای طرفداران برای ساخت این فیلم تأثیر زیادی در تحقق این ایده خواهد داشت.

آنوما ایجی

آنوما که کارگردانی بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Ocarina of Time و Majora’s Mask از The Legend of Zelda را بر عهده داشت، همچنین تأیید کرد که Tears of the Kingdom استاندارد جدیدی را برای این مجموعه تعیین کرده است که طرفداران می‌توانند انتظار دیدن آن را در فرنچایز Zelda در آینده داشته باشند. . دارند.

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم که در اوایل آوریل اکران شد، اکنون با درآمد بیش از 1.218 میلیارد دلار به عنوان چهارمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما شناخته می شود. این انیمیشن امروز بر روی پلتفرم های دیجیتال VOD نیز منتشر شده است و طرفداران ماریو در سراسر جهان می توانند از این فرصت برای تماشای آن استفاده کنند.

بخوانید  فروش NieR Replicant ver.1.22474487139 از 1.5 میلیون نسخه فراتر رفت.

برادران سوپر ماریو نیز پرفروش ترین اثر تولید شده توسط استودیوی انیمیشن سازی Illumination است. اگرچه نینتندو هنوز به طور رسمی جزئیات بیشتری در مورد ادامه همکاری با این استودیو برای ساخت اقتباس‌های بیشتر از سایر IPهای محبوب خود اعلام نکرده است، اما طرفداران مطمئناً می‌توانند منتظر قسمت دوم انیمیشن ماریو در سال‌های آینده باشند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.