عضو ارشد Activision: The Last of Us نشان می دهد که مایکروسافت باید این شرکت را بخرد

Misroy ادامه می دهد که سونی “به تسلط خود بر بازار کنسول های بازی ادامه می دهد” و گستره تجارت آنها در بازی ها، تلویزیون، فیلم ها و موسیقی خیره کننده است. او در نهایت سخنان خود را اینگونه خلاصه می‌کند: «سونی همیشه «اولین ما» در صنعت بازی بوده است و بدون حمایت FTC نیز چنین خواهد ماند».

معاون اجرایی اکتیویژن بلیزارد در امور شرکتی و مدیر ارشد ارتباطات معتقد است که موفقیت چشمگیر The Last of Us نشان می دهد که شرکت ها باید به مایکروسافت اجازه دهند Activision را در اختیار بگیرد.

در شرایطی که وکلای مایکروسافت از هر ابزار ممکن برای متقاعد کردن رگولاتورها و تایید نهایی این معامله در جلسات متعدد دادگاه در مورد خرید ۶۹ میلیارد دلاری Activision Blizzard استفاده می‌کنند، این بار نام Last of Ace ظاهر شد.

تو برومعاون اجرایی اکتیویژن در امور شرکتی و مدیر ارشد ارتباطات به نتیجه‌گیری جدیدی رسید و به همین منظور به سمت یکی از پروژه‌های موفق سونی رفت. شرکتی که یکی از جدی ترین مخالفان این خرید است.

معاون اجرایی اکتیویژن بلیزارد

اظهارات میسروی در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز بوده و باید دید آیا این اظهارات بر تصمیمات نهادهای قضایی تاثیر خواهد داشت یا خیر. این آخرین تلاش افراد مرتبط با این دعوای تجاری و حقوقی است که بیش از یک سال است که ادامه دارد. ظاهرا، سونی همچنان بر این باور است که Activision Blizzard باید مستقل بماند و مایکروسافت از هیچ تلاشی برای پیگیری برنامه‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

شخصیت های The Last of Us

معاون اجرایی اکتیویژن بلیزارد می‌گوید اقتباس HBO از بازی‌های The Last of Us سونی بسیار عالی است. به نظر او، این ممکن است نشان دهنده درستی مسیر مایکروسافت برای خرید شرکت های بزرگ بازی از جمله اکتیویژن بلیزارد باشد.

بخوانید  Square Enix در سال 2023 به خبرهای مهمی برای طرفداران فاینال فانتزی اشاره می کند