عرضه Black Myth: Wukong در تابستان 2024

استودیوی چینی Game Science تایید کرده است که بازی مورد انتظار Black Myth: Wukong در تابستان 2024 در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

این بازی در حال حاضر مراحل توسعه بزرگی را با Unreal Engine 5 پشت سر می گذارد و قرار است برای کنسول های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین رایانه های شخصی منتشر شود. پیش از این، فیلم Black Myth: Wukong قرار بود در تاریخ نامشخصی از سال 2023 در دسترس طرفداران قرار گیرد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

با نزدیک شدن به آغاز سال نوی قمری چینی در هفته آینده، Game Science انیمیشن کوتاهی با موضوع سال نو منتشر کرده است که به بازی موردانتظار Black Myth: Wukong اشاره دارد که در تابستان 2024 منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

انیمیشن کوتاه منتشر شده توسط این استودیو برای سال نو قمری که ظاهرا طبق طالع بینی چینی سال خرگوش نامیده می شود را مشاهده کنید.

تمامی اطلاعات درباره داستان این بازی هنوز منتشر نشده است، اما طبق گفته های قبلی سازندگان بازی، می دانیم که Black Myth: Wukong اقتباسی از افسانه معروف چینی است. سبک غربی (سفر به غرب) و داستان شخصیت افسانه ای سان ووکانگ یا شاه میمون را روایت می کند تا با سرنوشت خود روبرو شود. Feng Jie، مدیر علوم بازی می‌گوید که گیم‌پلی بازی از آثار تحسین‌شده FromSoftware الهام گرفته شده است و بازیکنان همچنین می‌توانند به موجودات افسانه‌ای و غول‌پیکر دیگر تبدیل شوند.

بخوانید  سی دی پراجکت؛ از عروج تا سقوط و بازگشتی دوباره