عرضه مجموعه بازی Ni No Kuni استودیو Level 5 برای ایکس باکس

دانلود ویدیو از آپارات



منبع در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco رسما خبر از انتشار سری بازی Ni No Kuni استودیو Level 5 برای کنسول‌های ایکس باکس داده است. بندای نامکو در جریان یک پخش زنده در نمایشگاه توکیو گیم شو اعلام کرد که بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch از امروز در دسترس کاربرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

بندای نامکو با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که سری بازی‌های Ni No Kuni استودیو Level 5 به پلتفرم‌های ایکس باکس راه می‌یابد.

الیور در بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch باید با کمک دوستش یعنی دریپی پا به سرزمین‌های عجیب‌وغریب بگذارد، دشمنان بدجنس را از بین ببرد و برای نجات مادرش بر چالش‌های بی‌شماری غلبه کند. این نسخه درواقع همان نسخه‌ی ریمستر بازی است که در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شده بود.

بازی Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom استودیو لول-فایو نیز در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس عرضه می‌شود؛ اثری که وظیفه‌ی تولید انیمیشن‌های آن برعهده استودیو جیبلی است. در خلاصه داستان بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch آمده است: «این بازی داستان جذاب و درعین‌حال غم‌انگیز الیور را روایت می‌کند. این پسر جوان پس از یک حادثه‌ی دلخراش سفری را برای بازگردندان مادرش از دنیای مردگان آغاز می‌کند».

بخوانید  پلی استیشن 5، سودآورترین کنسول سال 2022 آمریکا