عرضه باندل کارت گرافیک RTX 3090 با بازی Spider-Man Remastered

انویدیا از امروز به خریدارهای کارت‌های گرافیک GeForce RTX 3090 و 3080 ازطریق مجاری تعیین‌شده، یک نسخه از بازی Spider-Man Remastered را هدیه می‌دهد.

انویدیا در یک اقدام تبلیغاتی و به منظور تقویت حجم تقاضای کاربرها برای کارت‌های گرافیک فعلی این شرکت در آستانه‌ی معرفی محصولات نسل جدید، باندل Spider-Man Remastered را برای کارت‌های گرافیک سری 3090 و 3080 خود معرفی می‌کند. این پیشنهاد ازطریق شرکای تجاری انویدیا در مراکز عرضه‌ی مجاز و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند تا چهاردهم ماه نوامبر سال جاری نسبت به دریافت کدهای نصب بازی ازطریق GeForce Experience اقدام کنند.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در کامپیوتر دارای ویژگی Ray-Traced Reflections (بازتاب‌های پرتویایی‌شده) است و بازتاب‌ها و سایه‌ها را با کیفیت‌های مختلف در حالت‌ها و تنظیمات پیش‌فرض ارائه می‌دهد. پشتیبانی کامل از DLSS (فناوری Supersampling انویدیا)، DLAA (قابلیت آنتی الیاسینگ) و رزولوشن‌های متعددی ازجمله نسبت تصویر ۱۶:۹، ۱۶:۱۰، ۲۱:۹، ۳۲:۹ و ۴۸:۹ نیز تأیید شده است. درضمن گزینه‌هایی برای SSAO (سایه‌های تماسی)، Texture Filtering (وضوح نمایش بافت‌ها)، تعیین کیفیت سطح جزئیات و سایه‌ها نیز وجود دارد.

عملکرد اسپایدرمن ریمستر در کارت گرافیک های انویدیا

بازی Spider-Man Remastered با پشتیبانی از ری تریسینگ و NVIDIA DLSS برای پلتفرم پی سی منتشر شد. انویدیا با انتشار نمودارهای عملکرد این بازی با استفاده از کارت‌های گرافیک سری RTX 3080 و 3070 و 3060 نشان می‌دهد که همه‌ی این مدل‌ها با فعال بودن قابلیت DLSS می‌توانند به‌راحتی این بازی را با نرخ فریم 60FPS و رزولوشن 4K اجرا کنند.

باندل ریمستر بازی اسپایدرمن با RTX 3090/3080

نسخه‌ی PC بازی Marvel’s Spider-Man Remastered شرکت سونی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس نظیر تریگرهای تطبیقی و بازخوردهای لمسی پشتیبانی می‌کند و برای استیم دک نیز بهینه شده است. امکان استفاده از ماوس و کیبورد و کنترلرهای قابل تنظیم نیز برای گیمرها فراهم شده است. طرفدارها می‌توانند انتظار گزینه‌های Accessibility، گزینه‌های Remapping، ذخیره‌ی ابری و اچیومنت‌ها را در هر دو نسخه‌ی استیم و اپیک گیمز داشته باشند.

بخوانید  21 دقیقه اول Bendy و گیم پلی Dark Revival



منبع