عرضه بازی انحصاری کنسولی Stellar Blade برای پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۳


بازی Stellar Blade که در شوکیس سال ۲۰۲۱ پلی استیشن با اسم رمز Project EVE به نمایش درآمد، در استیت آو پلی اخیر هم حضور داشت تا سونی عرضه‌ی آن به‌عنوان انحصاری کنسولی PS5 را تایید کند.

شرکت Shift Up وقتی در پلی استیشن شوکیس سال ۲۰۲۱ به نمایش بازی خود با اسم رمز Project EVE پرداخت، توجه بسیاری از گیمرها را جلب کرد. به همین خاطر افراد علاقه‌مند به بازی‌های Hack ‘n’ Slash شرقی که گیمر را به ماجراجویی‌های ویژه‌ای می‌برند، ماه‌ها منتظر تریلر جدید اثر بودند. دیشب بالاخره این صبر به پایان رسید و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی طی رویداد State of Play تریلر داستانی بازی Stellar Blade را پخش کرد.

این‌گونه پس از انتشار جدیدترین اخبار بازی، گیمرها متوجه شدند که Project EVE با نام رسمی Stellar Blade طی سال ۲۰۲۳ میلادی و به‌عنوان انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. تیم سازنده می‌گوید که اسم‌گذاری نهایی بازی Stellar Blade نشان‌دهنده‌ی هویت ایو (Eve/حوا)، شخصیت اصلی در این جهان داستانی است.

لوگو بازی Stellar Blade، انحصاری کنسولی PS5

بازیکن در بازی Stellar Blade به سوی Xion خواهد رفت که آخرین شهر باقی‌مانده‌ی انسان‌ها روی زمین محسوب می‌شود. وقتی ایو و همراهان او تلاش برای بازپس‌گیری زمین نابودشده را شروع می‌کنند، شخصی به اسم آدام (Adam/آدم) آن‌ها را برای رسیدن به Xion راهنمایی خواهد کرد. در شهر Xion ایو با ساکن قدیمی و سن‌دار شهر روبه‌رو می‌شود که Orcal نام دارد؛ پیرمردی که ماجراهای زیادی را برای ایو تعریف می‌کند.

در راستای تلاش برای نجات زمین، ایو که یک مبارز حرفه‌ای است و از تجهیزات خاصی بهره می‌برد، به سراغ ایجاد روابط نزدیک با ساکنین Xion می‌رود و در بهبود شرایط شهر نقش دارد. مأموریت اصلی او نجات زمین از دست NA:tive است، اما او اگر بخواهد توانایی کمک رساندن به بسیاری از افراد حاضر در شهر Xion را دارد. بازیکن تصمیم می‌گیرد که آیا پا را از انجام مأموریت اصلی فراتر می‌گذارد و چه‌قدر به این انسان‌ها کمک می‌کند.

بخوانید  نتایج بنچمارک GPU لپ تاپ RTX 4080. 42 درصد سریعتر از RTX 3080

یکی از باس های بازی Stellar Blade کنسول پلی استیشن 5

تریلر جدید بازی نشان داد که Stellar Blade قابلیت‌های زیادی برای حمله را در اختیار گیمر می‌گذارد و ایو برای شکست دادن دشمن‌های قدرتمند باید آماده‌ی دفع سریع حملات آن‌ها باشد. زمان‌بندی حرکات ایو در گیم‌پلی بازی Stellar Blade ظاهرا تاثیر قابل توجهی روی نتیجه‌ی هر نبرد بزرگ خواهد داشت. کمبوها و قابلیت‌های خاص نیز به پویایی مبارزات کمک می‌کنند.

گیمر در طول تجربه‌ی بازی Stellar Blade موفق به کسب مهارت‌های Beta و مهارت‌های بسیار قوی Burst می‌شود که به‌گفته‌ی سازندگان اجازه می‌دهند او از پس اجرای حملاتی چشم‌نواز با ایو بربیاید. کارگردان بازی Stellar Blade می‌گوید که ایستادن دربرابر باس‌ها واقعا متفاوت با هر مبارزه‌ی دیگر در بازی است و بازیکن را به چالش می‌کشد؛ تا حدی که باس‌فایت‌ها سبب می‌شوند بازیکن با دقت استراتژی خود برای حمله و دفاع را مشخص کند.



منبع