عرضه آپدیت جدید بازی Two Point Campus به مناسبت ایام هالووین

قرار است حالت جدید چالش هم عرضه شود که می‌توانید «دوباره مراحل کمپ دلخواه خود را تجربه کنید و آزمایش‌ها و مصائب جدیدی را تجربه کنید». درنهایت می‌توانید با لرد بلاگارد همکاری کنید تا با استفاده از اشراف از کمپ خود دربرابر حملات زامبی‌ها محافظت کنید.



منبع

در ادامه گفته شده است: «اندکی چاشنی کدو به کمپ خود اضافه کنید؛ با استفاده از مجموعه‌ای از اشیا جدید وهم‌انگیز، کمپ خود را به شکلی خوفناک تزئین کنید. رادیوی محلی Two Point Campus هم توسط آهنگ‌های ترسناک جدیدی تصاحب شده است. دوست دارید با شیوه‌ای مدرن جشن بگیرید؟ یکی از لباس‌های جدید دردسترس برای دانش‌آموزان و کارمندان را بپوشید. قبول کنید، دیدن رفتن یک گرگینه، مومیایی یا زامبی به کلاس عجیب‌ترین چیزی نیست که تاکنون در Two Point County دیده‌اید».

آپدیت جدید این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم پس هم قرار دارد که شامل «محتوای جدید بسیاری است که پس از تمام شدن رویداد هالووین هم به‌طور دائمی باقی خواهند ماند». این محتوا شامل «اشیا، لباس‌های قابل‌تعویض و چالش‌های جدید است که حین فرار از نامیراها (Undead) و تکالیف خود آن‌ها را تکمیل خواهید کرد».

دانلود از آپارات

همان‌طور که در این بازه از سال مرسوم است، قرار است آپدیت ترسناک جدیدی برای بازی Two Point Campus عرضه شود. این آپدیت از الان تا اول نوامبر (دهم آبان) روی تمامی پلتفرم‌ها شامل رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد؛ هرچند نسخه سوییچ کمی دیرتر از سایر پلتفرم‌ها این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

بخوانید  کنترلرهای PS5 همچنان برای Cyber ​​Monday به فروش می رسد

از امروز تا هفته بعد، آپدیت جدید بازی Two Point Campus به مناسب جشن هالووین دردسترس قرار گرفته است.