عدم پشتیبانی از Atomic Heart برای ردیابی پرتو در کنسول های نسل نهم در زمان عرضه

Atomic Heart 21 فوریه (2 مارس) در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | این بازی برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. قابلیت پیش بارگذاری فایل های بازی اکنون در کنسول های ایکس باکس در دسترس است.

تصویری از گیم پلی بازی Atomic Heart

اکنون جزئیات جدیدی از این بازی منتشر شده است، مخصوصا برای کاربران نسخه کنسولی آن بر روی PS5 و Xbox Series Xbox Series S قابل توجه است. رابرت بگراتونی، موسس استودیو Mundfish و مدیر قلب اتمی در مصاحبه با Wccftech گفت که نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس این بازی در زمان عرضه قابلیت ردیابی پرتو نخواهند داشت. با این حال، به نظر می رسد در آینده می توان انتظار داشت که این ویژگی در به روز رسانی ها پس از انتشار Atomic Heart اضافه شود.

رابرت بگراتونی در ادامه خاطرنشان کرد که Atomic Heart در تنظیمات کنسول های نسل نهم تنها یک حالت گرافیکی دارد که با وضوح دینامیک 4K و با نرخ فریم 60 بود. آثار. علاوه بر این، برخی از قسمت های بازی نیز در رزولوشن بومی هستند 4K در حال اجرا هستند. در مورد کنسول سری Xbox S نیز نرخ فریم 1080p و 60 اجرا خواهد شد.

کارگردان بازی Atomic Heart اعلام کرده است که نسخه کنسولی این بازی در زمان انتشار از ray tracing و قابلیت اجرای بازی با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 پشتیبانی نمی کند.

مشخص نیست که این بازی با چه رزولوشنی روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود، اما باگراتونی قبلاً گفته بود که بازیکنان می‌توانند انتظار بهینه‌سازی‌های «دیوانه‌کننده» روی کنسول‌های نسل قبلی داشته باشند.

بخوانید  چگونه Final Fantasy VII همه چیز را تغییر داد

در حالی که بازی Atomic Heart یازده روز دیگر منتشر می شود، اخیرا قسمت هایی از گیم پلی بازی به نمایش درآمده است و در این ویدئوها می توانید سطح بالای این شوتر اول شخص استودیو Mundfish را از نظر تکنیکی و گرافیکی مشاهده کنید. به طور کلی می توان گفت که Atomic Heart یکی از بازی هایی است که انتظارات زیادی نسبت به سطح فنی و گرافیکی خود دارد و ویژگی های مدرنی مانند ray tracing جزئی از ملزومات آن است.