عدم عرضه سخت افزار جدید نینتندو در سال جاری میلادی

در پایان نظرات خود را در این‌باره با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

شونتارو فوروکاوا رئیس شرکت نینتندو نیز در مصاحبه به این نشریه خاطر نشان کرده «عموماً ما در تابستان موجودی انبارهای خود را افزایش می‌دهیم تا برای بازه زمانی اوج فروش خود در ماه‌های منتهی به پایان سال آماده شویم. اما در تابستان امسال به‌دلیل محدودیت‌های موجود قادر به این کار نخواهیم بود.»

فوروکاوا در ادامه توضیح داده که در هر حال این شرکت هدف گذاری فروش ۲۱ میلیون کنسول نینتندو سوییچ را تا پایان سال مالی خود در مارس ۲۰۲۳ دنبال می‌کند، اما آینده‌ی وضعیت تأمین سخت‌افزاری همچنان نامشخص است.

نینتندو در ماه نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود که برای تعیین زمان طراحی و عرضه سیستم نسل بعدی خود هنوز مشغول رایزنی‌های داخلی شرکت است. ضمن اینکه گفته می‌شود سوییچ هنوز در میانه‌ی دوران عمر مفید خود قرار داشته و با معرفی مدل جدید OLED یک دوره‌ی ۶ ساله را برای گسترش لاین آپ نرم‌افزاری خود در نظر دارد.

وبسایت Nikkei در مطلب جدید خود به ارزیابی گزارش مالی اخیر نینتندو پرداخته که در جریان آن وضعیت فروش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات این شرکت در دوره سه‌ماهه منتهی به ژوئن ۲۰۲۲ تشریح شده است. مقاله Nikkei مدعی شده که باتوجه‌به تمرکز نینتندو برای رسیدن به نقاط از پیش تعیین شده‌ی فعلی، درحال حاضر اولویت این شرکت تولید کنسول‌های نینتندو سوییچ به میزان کافی و برای تأمین نیاز بازار است و در نتیجه حداقل در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ای برای عرضه سخت‌افزار جدید نخواهد داشت.

بخوانید  کاپیتان آمریکا: سورپرایز شجاع جدید جهان می تواند توسط اسباب بازی های غذای شاد مک دونالد خراب شود

شونتارو فوروکاوا رئیس شرکت نینتندو در مصاحبه جدید خود گفت که حداقل در سال جاری میلادی خبری از معرفی سخت‌افزار جدید این شرکت نخواهد بود.

نینتندو در بازه سه‌ماهه قبلی بیش از ۳.۴۳ میلیون نسخه نینتندو سوییچ را به فروش رسانده که در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته نزدیک به یکی میلیون واحد کاهش داشته است. درحال حاضر مجموع فروش کنسول‌های نینتندو سوییچ به ۱۱۱.۰۸ میلیون واحد رسیده است.

کنسول نینتندو سوییچ اولد