عدم امکان میزبانی Dead Island 2 Co-op برای بازیکنان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

طبق گفته استودیوی Dumpster، بازیکنان کنسول های پایه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نمی توانند در زمان عرضه Dead Island 2 میزبانی کوآپ داشته باشند.

استودیو Dumpster توضیح داد که تیم توسعه تمام تلاش خود را انجام داده است تا میزبانی Co-op در دسترس همه گیمرهای کنسول قرار گیرد. توسعه دهنده همچنین تأیید کرد که Dead Island 2 از همکاری بین نسلی پشتیبانی می کند، اما گزینه cross-play را نخواهد داشت. بنابراین بازیکنان پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس نمی توانند تجربه همکاری این بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

به گفته این استودیو، با توجه به نیازهای گرافیکی حالت Co-op بازی Dead Island 2، فقط بازیکنان پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس می توانند میزبان بازیکنان دیگر برای بازی مشترک باشند. در همین حال، بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نمی‌توانند در زمان راه‌اندازی بازی Dead Island 2 میزبانی Co-op را داشته باشند، اما می‌توانند به عنوان بازیکنان مهمان به تجربه‌های کوآپ سایر بازیکنان بپیوندند.

در Dead Island 2 زامبی ها را با شمشیر تکه تکه کنید

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Dead Island 2 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

زمان انتشار بازی اکشن و نقش آفرینی Dead Island 2 نزدیک است و طرفداران بازی های زامبی کشی منتظر تجربه آن هستند. طبق گفته Dumpster Studio، بازیکنان می توانند کمپین Dead Island 2 را به صورت کاملا انفرادی تکمیل کنند و در صورت تمایل، امکان دعوت از دوستان و تجربه بازی Co-op در دسترس خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که این تجربه همکاری با در دسترس بودن محدود ارائه خواهد شد.

بخوانید  Square Enix از Symbiogenesis به عنوان یک پروژه مرتبط با NFT رونمایی کرد

بازی Dead Island 2 1 می (21 آوریل) امسال بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. به گفته سازنده، این بازی بر روی کنسول های نسل نهم با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.