عبور میزان فروش بازی Devil May Cry 5 از ۶ میلیون نسخه

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Capcom از فروش بیش از ۶ میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 در سراسر جهان خبر داده است؛ اثری که در ماه مارس ۲۰۱۹ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این ناشر ژاپنی حدود ۶ ماه پیش اعلام کرد که میزان فروش این بازی هک اند اسلش اکشن ماجراجویی فاخر از ۵ میلیون نسخه عبور کرده است؛ بنابراین پُر بیراه نیست اگر بگوییم که نسخه‌ی پنجم بازی هنوز عملکرد خوبی در زمینه‌ی فروش دارد.

بازی Devil May Cry 5 در ابتدا برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد و یک سال به کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه یافت. شرکت کپکام بعدها همین کار را برای بازی Resident Evil 2 و بازی Resident Evil 3 نیز انجام داد و نسخه‌ی نسل ۹ آن‌ها را منتشر کرد.

سری بازی‌های Devil May Cry با انتشار نسخه‌ی اول در سال ۲۰۰۱ برای کنسول پلی استیشن 2 کارش را آغاز کرد. دو دنباله برای نسخه‌ی اول با نام‌های Devil May Cry 2 و Devil May Cry 3: Dante’s Awakening نیز در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ منتشر شد. سپس بازی Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ در دسترس کاربران پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 قرار گرفت و با یک وقفه‌ی طولانی شاهد انتشار DmC: Devil May Cry در سال ۲۰۱۳ بودیم.



منبع

شرکت کپکام با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 پس از انتشار در سال ۲۰۱۹ رکورد جدیدی را در زمینه‌ی فروش به ثبت رسانده است.

بخوانید  در تریلر Silent Hill: Ascension با تهدیدهای بیشتری روبرو شوید