عبور تعداد بازیکنان MultiVersus از ۲۰ میلیون

استودیو Player First Games اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای پلتفرمر رایگان MultiVersus به رکورد جدیدی در زمینه‌ی جذب بازیکن دست یافته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Player First Games از دستیابی بازی MultiVersus به رکورد جدیدی در زمینه‌ی جذب بازیکن خبر داده است. با استناد به بیانیه‌ی مطبوعاتی اخیر، این محصول مبارزه‌ای پلتفرمر رایگان از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بتا بیش از ۲۰ میلیون بازیکن داشته است. نسخه‌ی بتای بازی از تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) در دسترس گیمرها قرار گرفت و تنها در عرض ۲ هفته موفق به جذب ۱۰ میلیون بازیکن شد.

مؤسسه‌ی تحقیقاتی NPD اخیرا گزارش داد که بازی MultiVersus به‌لطف فروش Founder’s Pack به پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئیه آمریکا تبدیل شده است. نخستین فصل بازی در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) آغاز شد و بتل پَس و لوازم تزئینی جدیدی را به‌همراه آورد. از دیگر محتویات این فصل می‌توان به کاراکتر قابل بازی مورتی اسمیت از سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) اشاره کرد که امروز به این بازی مبارزه‌ای راه خواهد یافت.

کاراکتر بلک ادم از دنیای دی‌سی، کاراکتر Stripe از Gremlins و کاراکتر ریک سانچز از سریال Rick and Morty در ماه‌های آتی به بازی MultiVersus اضافه می‌شوند. حالت‌های Arcade و Ranked نیز به‌عنوان حالت‌های تازه در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این محتویات در آینده باشید. این بازی پلتفرمر رایگان درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.

بخوانید  عشق در هوا در تریلر ویژه روز ولنتاین اثر هارلی کوین است



منبع