ظهور وحشت در پارک مرکزی نیویورک در پوستر فیلم Scream VI


پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم اسلشر Scream VI منتشر کرده است که Ghostface را در آب پارک مرکزی نیویورک نشان می دهد.

پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی را برای Scream VI در آستانه انتشار در ماه آینده منتشر کرده است که به افزایش وحشت در شهر نیویورک اشاره دارد. این پوستر که به عنوان یک تبلیغ توریستی عمل می کند، پارک مرکزی نیویورک را در نور روز قبل از نمایان شدن چهره Ghostface به رنگ آبی نشان می دهد. سپس، با تاریکی، چهره قاتل نقابدار روشن می شود و قوانین جدید نیویورک مطرح می شود.

دانلود فیلم آپارات

در خلاصه داستان فیلم ترسناک Scream VI آمده است: «پس از آخرین قتل‌های Ghostface در Scream 5، چهار بازمانده تصمیم می‌گیرند وودزبورو را ترک کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند.» ماتیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت روی صندلی کارگردان این فیلم تکیه داده بودند و جیمز وندربیلتنویسنده مرد عنکبوتی شگفت انگیز و گای بیوسیکنویسنده سریال Castle Rock فیلمنامه را نوشته است. قسمت ششم Scream قرار است در تاریخ 19 اسفند (10 مارس) اکران شود.

ملیسا بارارامجری که در In the Heights (در ارتفاعات) ظاهر می شود یاس قهوه ای ساویبازیگر سریال The Leftovers میسون گودینگبازیگر فیلم “Booksmart” جنا اورتگاستاره سریال چهارشنبه هایدن پنیتیربازیگر قهرمانان و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (Friends) یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فیلم Scream VI بازخواهد گشت. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به قهرمان جک، هنری چرنی، لیانا را آزاد کرد، درموت مولرونی، دوین نکودا، تونی ریولوری و جاش سگرا اشاره شده.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم Dumb Money مبارزه بازیکنان علیه نظام سرمایه داری

جیمز وندربیلت از Project X Entertainment پل نینشتاین و گیوم شروک آنها به عنوان تهیه کننده Spyglass’s Scream VI کار می کنند. کوین ویلیامسوننویسنده قسمت های قبلی مجموعه ویلا چاد رادیو سکوت نیز تولید اجرایی این پروژه را بر عهده دارد. از دیگر عوامل اجرایی فیلم می توان به گری باربیر از Spyglass، پیر آویلاتگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا ارجاع