ظاهراً یوتیوبر نشت کمپین نیمه عمر 1 خلاصه شده Valve را بازیابی می کند

فاش شدن بازی های ویدیویی چیز جدیدی نیست، اما گاهی اوقات محتوای بریده شده یا ابزارهای توسعه دهنده تولید می کند که علاقه مندان به آن اهمیت می دهند. اکنون، ظاهراً یک یوتیوبر نسخه «مخفف» کمپین Half-Life 1 را که توسط Valve در طول توسعه اصلی بازی ایجاد شده بود، بازیابی کرده است.

نقشه هایی که این کمپین کوچک را تشکیل می دهند برای اولین بار در اوایل دهه 2000 درز پیدا کردند، اما موددرها فاقد فایل های خام مورد نیاز برای بازگرداندن آنها به قابلیت پخش کامل بودند. دریچه اخیر”غول هاظاهراً شامل این فایل‌ها، تایلر مک‌ویکر، افشاگر و یوتیوب‌بر پیشرو برای تعمیر فایل‌ها و پست خواندن در کانال خود بود.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، این کمپین در واقع بسیاری از به یاد ماندنی ترین بخش های Half-Life است که در نیم ساعت گیم پلی تقطیر شده است، از جمله بقا-هولناک ساعات اولیه آن، تیراندازی با تفنگداران دریایی، پایان سریال معروف “تنش سطحی” و پایان. در آزمایشگاه های لامبدا سیل زده

این احتمال وجود دارد که این نقشه ها به عنوان پیش نمایشی از آنچه که بازی در نهایت تبدیل می شود ایجاد شده است، شبیه به “برش های عمودی” ایجاد شده برای رویدادهای مطبوعاتی مانند E3. تنها یک نکته وجود دارد: در حال حاضر فقط با Half-Life: Source قابل بازی است که طرفداران آن را نسخه پایین‌تری از بازی می‌دانند. با توجه به صحنه فعال مد Half-Life، احتمالاً برای مدت طولانی نخواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Destiny 2 Stability Fixes Will Roll Out Across Season 22 And 23