طرح بزرگ در اولین تریلر فصل دوم سریال پری میسون فاش شد

تاتیانا ماسلانی او برای فصل دوم پری میسون باز نخواهد گشت. جولیت رایلنس، کریس چاک، شی ویگهام، اریک لانگ، جاستین کرک، دیارا کیلپاتریک، کاترین واترستون، امید دیویس، فابریس گیدو، پیر مندوزا، مارک اوبراین، پل ریسی، جن تولاک، جان شافین، اوناهوا رودریگز، جی یونگهان، شان آستین، تامی دیوی و والاس لانگهام آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل 2 سریال پری میسون به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دانلود فیلم آپارات

شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال معمایی تاریخی پری میسون با بازی متیو رایس را منتشر کرد.

ماه ها پس از بسته شدن پرونده دادسون، پسر یک خانواده قدرتمند به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد. وقتی پزشک قانونی برای شناسایی مظنونان اصلی پرونده به هوورویل، یک محله فقیر نشین در شهر سفر می کند، پری، دلا و پل خود را درگیر پرونده ای می یابند که یک توطئه بزرگ را آشکار می کند. این مورد آنها را وادار می کند تا به معنای واقعی گناهکار بودن پی ببرند. پس از موفقیت فصل اول این سریال، HBO به ساخت فصل دوم چراغ سبز نشان داد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که اولین تریلر فصل دوم سریال پری میسون توسط HBO با نقش آفرینی متیو رایس با طرفداران به اشتراک گذاشته شد این سریال معمایی تاریخی تحسین شده که رابرت داونی جونیور. که به عنوان تهیه کننده شناخته می شود، با فصل دوم در 6 مارس 2023 (15 مارس 1401) باز خواهد گشت. در ادامه می توانید تریلر جدید فصل دوم سریال Perry Mason را مشاهده کنید.

بخوانید  ماجراجویی نهایی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز در فیلم ایندیانا جونز 5