طرح‌های جدید Helldivers 2 همچنان به صورت مخفیانه وارد بازی می‌شوند

Helldivers 2 هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد. برخی از بازیکنان با استراتژی‌های جدیدی مواجه شده‌اند که هنوز به طور کامل منتشر نشده‌اند، و جدیدترین آنها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با وسیله نقلیه پیشاهنگی رانندگی کنند.

با تشکر از کاربر X/Twitter @ M._Rebs_، نگاهی اجمالی به تیمی از Helldivers می بینیم که در یک ماشین شبیه Warthog با یک برجک مسلسل در بالای آن قرار گرفته اند که بازیکنان می توانند آن را کنترل و شلیک کنند. کسانی که روی صندلی های سرنشین نشسته اند، این امکان را دارند که تکیه داده و بکشند.

مشخص نیست که بازیکنان چه زمانی می توانند به طور قابل اعتماد این دراپ وسیله نقلیه را به عنوان یک ترفند انتخاب کنند، اما از روندی پیروی می کند که تجهیزات جدید به عنوان شگفتی برای بازیکنان وارد بازی می شود. بازیکن دیگری اخیرا رباتی را پیدا کرده است که می تواند خلبانی کند.

در حالی که به نظر می رسد قافیه یا دلیل زیادی برای اینکه چرا این طرح های جدید به طور ناگهانی ظاهر می شوند وجود ندارد، زمانی که به یاد بیاورید که Helldivers 2 یک استاد بازی دارد که بر نحوه نبرد جهانی نظارت می کند، منطقی است. در حالی که هیچ چیزی از Arrowhead Game Studios به طور رسمی تایید نشده است، شاید بتوان تصور کرد که Game Master به طور بالقوه طرح‌های جدید را قبل از انتشار آن‌ها برای کل پایه بازیکن، به اشتراک می‌گذارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Helldivers 2، داستان ما را بررسی کنید که نشان می‌دهد چگونه برخی از بازیکنان از Elgato Stream Decks برای فراخوانی استراتژی استفاده می‌کنند و داستان ما را توضیح می‌دهد که چگونه بازی باید بیشتر شبیه Starship Troopers باشد.

بخوانید  Manor Lords اکنون با تخفیف زمانی محدود در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر