طراح ارشد Media Molecule به عنوان مدیر ارشد نوآوری استودیو منصوب شد

جان بیچ به مدت 14 سال نقش اصلی را در استودیو مدیا مولکول ایفا کرد و قبل از آن یکی از اعضای جامعه هواداران بود. Media Molecule در بیانیه ای گفت: «ما از اینکه جان ما را در سفر جدیدمان راهنمایی می کند، هیجان زده هستیم.

جان بیچ در توئیتی جدید گفت: «بسیار مفتخرم که مدیر نوآوری جدید Media Molecule هستم. بدون شک اعضای این استودیو از خلاق ترین افرادی هستند که افتخار ملاقات با آنها را داشته ام. تمام تلاشم را می‌کنم تا اعضای استودیو و جامعه هواداران را سربلند کنم.”

جان بیچ یکی از اعضای جامعه هواداران بود که توسط Media Molecule استخدام شد تا صحنه های منحصر به فردی را برای Little Big Planet خلق کند. با انتصاب جان بیچ به عنوان مدیر ارشد نوآوری Media Molecule، باید دید این استودیو به چه سمتی خواهد رفت. به خصوص که در اوایل سال جاری پایان پشتیبانی از Dreams را اعلام کرد.

Media Molecule طراح ارشد سابق جان بیچ را به عنوان مدیر ارشد نوآوری جدید خود معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم ساحل جان، طراح اصلی استودیو Media Molecule به عنوان مدیر ارشد نوآوری جدید معرفی شد. جان بیچ پس از جدایی مارک هیلییکی از بنیانگذاران Media Molecule، پس از 17 سال همکاری با سازنده بازی Little Big Planet and Dreams در ماه آوریل از استودیو به این سمت منصوب خواهد شد.

بخوانید  شایعه: The Last of Us Part 3 در حال توسعه است