طبق گزارش ها، بازی Open World Star Wars یوبی سافت ممکن است در سال 2024 عرضه شود



طبق گزارشی جدید، بازی Star Wars یوبی سافت از استودیو سازنده The Division احتمالاً در اوایل سال 2024 منتشر خواهد شد. به گفته منابع ناشناس که با شهر منعنوان جنگ ستارگان، «بازی بزرگ» نامشخصی است که یوبی‌سافت اخیراً اعلام کرده در سال مالی جاری این شرکت منتهی به 31 مارس 2024 منتشر خواهد شد.

این یکی از بسیاری از بازی‌هایی است که قرار است در این مدت منتشر شود، بقیه بازی‌های Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، Rainbow Six Mobile، Skull and Bones، The Crew Motorfest، The Division Resurgence و XDefiant هستند.

طبق گزارش ها، بازی جنگ ستارگان یوبی سافت با نام رمز Project Helix در حال توسعه است. جولیان گریتی، کارگردان The Division و The Division 2، کارگردان خلاق است.

به گفته Kotaku، بازی جنگ ستارگان یوبی‌سافت دارای «نوعی از سفرهای فضایی بین سیاره‌ای» و «امیدها در داخل زیاد است» که می‌تواند پس از مدتی به اولین بازی پرطرفدار غیراساسین کرید یوبی‌سافت تبدیل شود. همان منابع گفتند که انتشار در سال مالی جاری “احتمالاً بیش از حد جاه طلبانه” است و در واقع در سال مالی بعدی (1 آوریل 2024 – 31 مارس 2025) راه اندازی خواهد شد.

یکی از سخنگویان یوبی سافت به GameSpot گفت: “ما در مورد شایعات یا گمانه زنی ها اظهار نظر نمی کنیم.”

یوبی سافت اخیراً از نظر مالی با مشکل مواجه بوده است. این شرکت اخیراً اعلام کرد که در تلاش است تا با لغو بازی‌ها و اخراج کارکنان، از جمله طرح‌های دیگر، 200 میلیون دلار در دو سال آینده پس‌انداز کند.

بخوانید  امکان پشتیبانی از بازی Diablo 4 از فناوری ذخیره سازی مستقیم

احتمالاً یوبی‌سافت بازی‌های زیادی در دست ساخت دارد که می‌توان آن‌ها را «بزرگ» در نظر گرفت، بنابراین اگر جنگ ستارگان نیست، می‌تواند چیز دیگری باشد. در هر صورت، مدیریت یوبی‌سافت در یک تماس درآمدی اعلام کرد که اخبار بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن در مورد نسخه آینده خود در طول Ubisoft Forward در ماه ژوئن خواهند داشت.

Gerighty قبلاً گفته بود که سال 2023 یک “سال بزرگ” برای تیم خواهد بود، اما این لزوماً به این معنی نیست که بازی امسال آغاز می شود.

بازی جدید جنگ ستارگان یوبی سافت یک “تجربه ای مبتنی بر داستان و جهان باز در کهکشان جنگ ستارگان است که همچنین از فناوری و پیشرفت های پیشرفته این استودیو، از جمله موتور اسنودراپ” استفاده می کند. به گفته ناشر. جزئیات بیشتری اعلام نشده است، اما باز هم می‌توان این بازی را در جریان Ubisoft Forward در 12 ژوئن به نمایش گذاشت.

در دیگر اخبار یوبی سافت، این شرکت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد تعداد تیم سازنده Assassin’s Creed خود را از 2000 نفر به حدود 2800 نفر در سال های آینده افزایش دهد.

بازی جنگ ستارگان یوبی سافت تنها بازی جنگ ستارگان جدید در دست توسعه نیست. دیزنی دو بازی جنگ ستارگان را در سال می‌خواهد، و برخی دیگر از بازی‌های در دست ساخت شامل Star Wars Eclipse از Quantic Dream و Star Wars FPS از Respawn هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نمایش قلمروها و باس فایت‌ها در تریلر جدید بازی Final Fantasy 16