ضبط آنلاین تست Mortal Kombat 1 آغاز شد

همانطور که در بخش سوالات متداول ذکر شد، تست استرس Mortal Kombat 1 با نسخه بتای بازی که قبلا اعلام شده بود و برای پیش خریداران در دسترس خواهد بود، ارتباطی ندارد. این تست فقط برای تست “ساختار بخش آنلاین و شناسایی مشکلات احتمالی قبل از انتشار بازی” است. بازیکنان می توانند در وب سایت برادران وارنر ثبت نام کنند، اما همه این شانس را ندارند که بازی را امتحان کنند و بازیکنان به صورت “تصادفی” برای آزمون انتخاب خواهند شد.

در زمان رونمایی کامل Mortal Kombat 1، استودیوی NetherRealm اطلاعات زیادی در مورد بازی مانند تاریخ انتشار، نسخه‌های ویژه و نسخه بتا به طرفداران ارائه کرد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیوی Netherworld راه دیگری برای تجربه بازی قبل از انتشار نسخه کامل در اختیار بازیکنان قرار داده است. بازیکنان می توانند در تست استرس آنلاین Mortal Kombat 1 شرکت کنند که ثبت نام آن از قبل آغاز شده است.

همانند مورتال کمبت 1 بتا، کاربران پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، فقط Xbox Series S می‌توانند در تست استرس شرکت کنند. با این حال، عملکرد چند پلتفرمی فعال نخواهد شد. برای اجرای بازی به پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز ندارید، اما بازیکنان به یک حساب کاربری برادران وارنر نیاز دارند. بازی داشته باشید زمان تست استرس Mortal Kombat 1 و شخصیت های قابل بازی هنوز مشخص نیست.

تست استرس Mortal Kombat 1 فقط برای کاربران در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، برزیل و اروپا در دسترس خواهد بود. این تست بسیار محدود خواهد بود و فقط به بازیکنان اجازه می دهد تا نبرد چند نفره و تک نفره آنلاین را با دشمنان هوش مصنوعی امتحان کنند. استودیو Netherworld احتمالا به زودی جزئیات بیشتری در این مورد منتشر خواهد کرد. بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 28 سپتامبر (19 سپتامبر) عرضه خواهد شد.

بخوانید  GameSpot یک مجموعه جدید و هیجان انگیز از ویدیوها دارد و از این هفته شروع می شود

استودیو NetherRealm از شروع ثبت نام برای تست استرس آنلاین Mortal Kombat 1 خبر داد.