صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️

این ها چند نمونه از کار های معاملات است ، شما باید در معاملات خود پاسخ کاملا روشنی برای هر سوال داشته باشید وگرنه در معاملات خود استرس و ترس دارید و اعتماد بنفس مورد نیاز را نخواهید داشت . در تصویر زیر نیز اطلاعیه رسمی کمپانی کوینکس را مشاهده میکنید که در این رابطه توضیحات کاملی داده است . و به معاملاتی که در جهت نزول قیمت میگیریم short میگویند که از گزینه sell استفاده میکنیم . روی گزینه Add که در انتهای تصویر مشاهده میکنید کلیک فرمایید . ما به شما پیشنهاد میکنیم کمتر از محیط AMM استفاده کنید و بیشتر ترید انجام دهید چرا که اینگونه سود بسیار بیشتری از بازار را بدست می آورید . اگر نخواهیم توسط امکان Close position پوزیشن خود را ببندیم می توانیم از دو قسمت Stop Market و Stop Limit هم برای بستن پوزیشن استفاده کنیم.

ترید کردن در محدوده، در منطقه خرید، گزینه Limit را انتخاب کرده و قیمت و مقدار خود را وارد کنید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش صرافی کوینکس فارسی با موبایل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. پس از تأیید اطلاعات، بر روی گزینه Buy CET کلیک کنید تا یک سفارش را کامل کنید. در پایین این قسمت باید اطلاعات پاسپورت خود را وارد نمایید و عکس روی پاسپورت را گرفته و برای سایت ارسال نمایید. را بزنید و کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید.

سپس یک ایمیل تایید ارسال می‌شود که در آن اطلاعات آدرس برداشت و همچنین وجه درخواست شده جهت برداشت درج شده است. اگر اطلاعات مورد قبول کاربر باشد روی گزینه Reconfirm کلیک می‌کند. اگر برای بار اول است که وارد این صرافی می شوید، باید قبل از خرید و فروش حساب خود را شارژ کنید. برای اینکه با مشکل رو به رو نشوید در هنگام انجام این کار طبق آموزش ذیل پیش بروید.

بخوانید  معرفی مهم ترین راه های مهاجرت به کانادا

هم اکنون ثبت نام کوینکس با گوشی با موفقیت انجام شده است. در ادامه می توانید با کلیک بر روی آدمک موجود در گوشه صفحه وارد بخش مدیریت حساب کاربری خود شوید و همانند تصویر زیر را مشاهده کنید. پس از وارد کردن موارد فوق، در قسمت معرف کد 9nukz را تایپ کنید. زیرا به این ترتیب می توانید به مدت سه ماه تخفیف صرافی کوینکس در کارمزد معاملات را دریافت نمایید.

گام سوم: خرید رمز ارز در صرافی کوینکس

یا مثلا در عکس زیر، یکی دیگر از کلاهبرداری های فیشینگی را نشان داده ایم. اکنون که موارد کاربردی این برنامه را یاد گرفتید، برای فعال سازی Google Authenticator در صرافی کوینکس باید مراحل زیر را انجام دهید. پس اگر بخواهیم مثال ساده ای برای رمز ساز گوگل بزنیم، می توانیم بگوییم که همانند اپلیکیشن های رمز ساز بانک های ایران می باشد. اکنون در این صفحه باید روی دکمه Send code کلیک کنید تا بلافاصله صرافی کوینکس ایمیلی حاوی کدی عددی برای شما ارسال کند که کافی است تا آن کد را در باکس پشت send code وارد کرده وسپس روی دکمه Next کلیک کنید.

خیر، هرچند سایت صرافی کوینکس، زبان فارسی را پشتیبانی می کند، اما پشتیبانی فارسی زبان در کونکس، موجود نیست. برای ارتباط با پشتیبانی کوینکس، لازم است که با زبان انگلیسی با آن چت کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توایند از ترنسلیت گوگل (مترجم گوگل) برای راحتی در ارتباطتان استفاده کنید. تعداد ارزهای دیجیتال موجود درصرافی کوینکس 581 رمزارز مختلف است.

بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

صرافی کوینکس (CoinEx)| آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوینکس

پس از توجه به اقدامات احتیاطی می توانید از نکات آورده شده در فیلم آموزش ثبت نام کوینکس بهره مند شوید. اگر دارنده کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند VISA یا MasterCard هستید می‌توانید با وارد شدن به بخش Fiat در سایت صرافی کوینکس، ارز دیجیتال خود را خریداری کنید. البته با توجه به تحریم‌های بین‌المللی‌‌ که علیه ایرانی‌ها وضع شده است، امکان استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای معامله‌گران ایرانی در این صرافی، وجود ندارد. برای همین معامله‌گرهای ساکن ایران باید ابتدا با ریال خود از یک صرافی داخلی تتر (دلار دیجیتال) خریداری کنند و سپس با واریز تتر به حساب صرافی Coinex، معاملات خود را آغاز کنند.

ثبت نام سریع در بزرگترین صرافی رمز ارز دنیا!

در سمت چپ صفحه در لیست قراردادها، جلوی هر قرارداد عددی را نوشته و جلوی آن حرف x گذاشته شده است. این علامت به معنای آن است که حداکثر لوریج یا اهرمی که می توانید در آن قرارداد استفاده کنید، به چه میزان است. حال اگر بر روی گزینه Leverage cross margin 3x کلیک کنید پنجره ای ظاهر خواهد شد که بالاترین میزان اهرمی که محاسبه می کند برابر با ۵۰x می باشد.

بهتون نشون میده رو در قسمت مربوطه وارد کنین و در بالا هم گزینه Send Code رو بزنین در یک دقیقه برای ایمیل تون هم یک کد میاد اون رو هم باید در جای مربوطه وارد کنید. بعد اینکه این کار رو انجام دادین با موفقیت تونستین این قسمت رو به پایان برسونید و گزینه Submit رو بزنین. با کلیک روی گزینه TOTP یک صفحه دیگه براتون باز میشه که در ادامه اون رو براتون توضیح میدیم. بعد از اتمام این مراحل حال وقت آن رسیده تا مطابق با نیاز و خواسته خود به ترید ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازید. از قسمت Account روی گزینه تنظیمات حساب کاربری Account Setting کلیک کنید. صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ رمز ارز مخصوص به خود را با نان بایننس کوین و با نماد BNB روانه بازار رمز ارزها کرد.

بخوانید  ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل تکنولایف | 1gamer
صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️