صحبت ها در مورد سختی های DLC Elden Ring قدیمی می شود | در محل

پس از دو سال، DLC مورد انتظار Elden Rings، Shadow of the Erdtree، بالاخره آمد. اما علیرغم تحسین و تحسین تقریباً جهانی Elden Ring، DLC در حال حاضر پس از افزایش قابل توجهی نسبت به رتبه قبلی خود، 70 درصد امتیاز مثبت در Steam دارد. پس چه اتفاقی افتاد؟

پس از انتشار، بسیاری از بازیکنان متوجه شدند که منطقه جدید بازی، قلمرو سایه، پر از دشمنان سرسخت است. مانند، فوق العاده دشمنان سرسخت علیرغم این واقعیت که DLC اهمیت مکانیک ارتقاء جدید خود را برجسته می کند، که به مواردی به نام Scadutree Fragments برای کمک به تعادل Shadow of the Erdtree متکی است تا بازیکنان فوراً مسمر و همدستانش را پاک نکنند، بسیاری از بازیکنان به سرعت از مشکل ناامید شدند. از DLC.

از بازی‌های نرم‌افزار صحبت از سختی غریبه نیست: فقط سرچشمه عبارت معروف «خوب شدن» را در گوگل جستجو کنید. اما این بار، بازیکنان از آخرین عنوان این استودیو انتقاد می کنند و آن را بسیار دشوار می دانند. با این حال، علاوه بر DLC مقدر شده است برای به چالش کشیدن بازیکنانی مانند الدن رینگ که در سال 2022 انجام داد، نمی‌توانیم کمی ناامید باشیم که From Software بیشتر به خاطر سختی بازی‌هایش شناخته می‌شود نه فقط به خاطر کارهایی که استودیو انجام می‌دهد.

در اپیزود این هفته Spot On، تام و لوسی درباره نقدهای انفجاری بحث می‌کنند، اینکه چرا مانترا «خوب شو» بسیار قدیمی است، و اینکه چگونه بازی‌هایی مانند Dark Souls و Bloodborne فقط برای لذت بردن دشوار نیستند. این دو همچنین بررسی می‌کنند که چگونه بازی‌ها واقعاً بازیکنان را برای موفقیت آماده می‌کنند، تا حد زیادی به زمان و پیروزی‌های آنها پاداش می‌دهند و بسیار بیشتر از باس فایت‌های بی‌رحمانه ارائه می‌دهند.

بخوانید  بهترین معاملات PS5 قبل از Prime Day 2023

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف اکثر برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، تنها در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر