صحبت ‌‌های جالب هیدکی کامیا با فامیتسو در مورد بازی Bayonetta 3

چند روز قبل، سومین نسخه از مجموعه هک اند اسلش و پرطرفدار استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت. بازی Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر سال جاری میلادی (۶ آبان) برای این کنسول پرطرفدار ژاپنی عرضه شد. این اثر مورد تحسین زیاد کاربرها و منقدها قرار گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ کدام نسخه از این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، اواخر ماه گذشته هلنا تیلور صداپیشه شخصیت بایونتا در دو بازی نخست این مجموعه، ادعاهای زیادی را در مورد نپذیرفتن پیشنهاد صداپیشگی شخصیت بایونتا در نسخه سوم به‌دلیل پیشنهاد مالی بسیار پایین توسعه‌دهندگان اثر مطرح کرد. جنیفر هیل در بازی Bayonetta 3 وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد.

از طرفی دیگر، بازی‌ساز ژاپنی به درخواست آتسوشی اینابا، مدیرعامل پلاتینیوم گیمز مبنی بر ساخت یک ویدیو برای نشان دادن هیجان و اشتیاق تیم سازنده به شرکت نینتندو اشاره کرد. این شخص همچنین در مورد نحوه برخورد نینتندو با داستان بازی Bayonetta 2 اعلام کرد که نینتندو بیشتر داستان این بازی را دست نخورده‌ نگه داشته است. وقوع این امر، باعث تشویق هیدکی کامیا برای بازگشت به این مجموعه شد. او می‌گوید: «من می‌خواستم دنیا (جهان بازی) را حتی بیشتر [از گذشته] برای هواداران گسترش دهم و همچنین می‌خواستم خودم را به چالش بکشم. به همین دلیل من واقعا خوشحالم که توانستیم بازی سوم را بسازیم. وقتی می‌گویم برای همیشه مدیون نینتندو هستم، اغراق نمی‌کنم».

بخوانید  نمودار فروش هفتگی بریتانیا: میراث هاگوارتز در اولین هفته انتشار در صدر قرار دارد

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، هیدکی کامیا، یکی از اعضای کلیدی استودیو پلاتینیوم گیمز و خالق مجموعه بایونتا در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو صحبت‌های جدیدی را در مورد آخرین نسخه این مجموعه به زبان آورده است. این شخص در صحبت‌های خود اعلام کرد که او برای همیشه برای ساخت بازی Bayonetta 3 مدیون نینتندو است. هیدکی کامیا به شروع این پروژه اشاره کرد که پس از لغو‌ پروسه طراحی و تولید بازی Scalebound توسط مایکروسافت، روند تولید خود را آغاز کرد.

تصویری از هیدکی کامیا خالق بازی بایونتا

هیدکی کامیا، خالق سری بازی‌های بایونتا در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو صحبت‌های جالبی را در مورد بازی Bayonetta 3 به میان آورده است.