شوهی یوشیدا جایزه بفتا را دریافت می کند

جایزه کمک هزینه بفتا هر ساله به افرادی اعطا می شود که خدمات ارزنده ای به صنعت بازی ارائه کرده باشند. سال گذشته، این قیمت در شان قرمز، مدیر استودیو مدیا مولکول، او را به اولین زن برنده این جایزه تبدیل کرد. نوزدهمین دوره جوایز بفتا در تاریخ 10 آوریل در سالن ملکه الیزابت لندن برگزار می شود و می توانید از طریق توییچ آن را مشاهده کنید. God of War Ragnarok در این مراسم نامزد دریافت 14 جایزه شد.

در مراسم اهدای جوایز بازی BAFTA 2023 که در این روز برگزار می شود در 30 مارس 2023 (10 آوریل 1402) برگزار می شود و جایزه کمک هزینه بفتا به صورت حضوری اعطا خواهد شد. شوهی یوشیدا اعطا خواهد شد. به گفته بافتا، این جایزه کار یوشیدا را به عنوان قهرمان توسعه دهندگان مستقل می شناسد.

لازم به ذکر است که یوشیدا اکنون رئیس بخش ابتکارات توسعه دهندگان مستقل سونی Interactive Entertainment است. از سال 1993 او تمام دوران حرفه ای خود را در نقش های مختلف در این شرکت ژاپنی گذرانده است و از سال 2008 تا 2019 رئیس استودیوهای جهانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت بوده است. هرمان هالست جانشین او شد.

در مراسم اهدای جوایز بازی بفتا، این جایزه اهدا خواهد شد بورسیه بفتا به شوهی یوشیدا تعلق می گیرد.

بفتا در بیانیه ای نوشت: «از طریق حضور آنلاین و تلاش های شرکتی، او به طور مداوم به خلاقیت و نوآوری در صنعت بازی های مستقل دامن زده است. او مرتباً بازی‌های مستقل را از طریق پادکست‌ها، ویدیوهای رسمی پلی‌استیشن و فروشگاه‌های بزرگ‌تر صنعت بازی تبلیغ می‌کند.»

بخوانید  Rise Of The Ronin Tips: 7 Things To Know Before You Play