شوالیه گاتهام تنها 35 دلار است، نسخه کلکسیونی نیز تخفیف زیادی دارد



Gotham Knights که در ماه اکتبر منتشر شد، با قیمت 35 دلار در Walmart به فروش می رسد. این شامل نسخه های فیزیکی Xbox Series X|S و PS5 می شود. این 50٪ تخفیف از قیمت اصلی 70 دلار دارد – یک معامله بسیار خوب برای یک بازی اخیراً راه اندازی شده است. از طرف دیگر، شما می توانید بزرگ را بگیرید نسخه کلکسیونی 300 دلاری فقط با 160 دلار در آمازون.

شوالیه گاتهام دارای یک فرض جالب است: شهر گاتهام بدون بتمن. در عوض، بازی حول اعضای خانواده خفاش – رابین، بت گرل، نایت وینگ و رد هود – متمرکز است. دشمن آنها دادگاه مرموز جغدها است، یک انجمن مخفی با اعضای قدرتمند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید بررسی Gotham Knights را بررسی کنید.

تعدادی از بازی های پلی استیشن در جمعه سیاه تخفیف دارند. برای نام بردن از چند مورد: Ghost Tsushima Director’s Cut 30 دلار، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate 40 دلار و Last of Us Remake PS5 50 دلار است.

همچنین تخفیف‌های عالی برای لوازم جانبی پلی‌استیشن وجود دارد، مانند تخفیف روی کنترلرهای PS5 DualSense در همه رنگ‌ها. خلاصه ما از بهترین معاملات جمعه سیاه PlayStation را برای خوش طعم ترین پس انداز در این فصل تعطیلات بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  EA 6 درصد از کارگران خود را اخراج و بازسازی می کند