شهره آغداشلو و سه بازیگر دیگر به سریال دنیای پنگوئن دی سی پیوستند


شهره آغداشلو و سه بازیگر دیگر به تازگی به جمع بازیگران سریال پنگوئن HBO Max پیوستند.

اگرچه مراحل پیش تولید سریال پنگوئن بر اساس دنیای فیلم بتمن است مت ریوز از ماه های گذشته شروع شد، اکنون تنوع برای پیوستن رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو وی از این سریال خبر داد که در نقش چهار شخصیت ناشناس بازی کند.

آغداشلو به خاطر بازی در آثاری چون سریال گستره، سریال ۲۴، پانیشر، مهماندار پرواز، سریال گریم و انیمیشن محرمانه و فیلم های Star Trek Beyond، X-Men: The Last Stand و Renfield شناخته می شود. این بازیگر نامزد اسکار همچنین صداپیشگی روشن در Assassin’s Creed Mirage و چند شخصیت دیگر از سری Destiny و Copper Effect را بر عهده داشته است.

فلیز 25 ساله که با بازی در نقش الکس وایلدر در سریال فراری ها شهرت دارد، در سریال گرگ نوجوان و انیمیشن انکانتو نیز بازی کرده است. مایک کلی بیشتر به عنوان بازیگر داگلاس استمپر در سریال خانه نقاب ها و شخصیت جک در سریال جک رایان شبکه آمازون شناخته می شود و سابقه بازیگری در آثاری مانند سوپرانوها و شخص مورد علاقه را نیز دارد. . اوکانل سابقه همبازی شدن با کلی در سریال قانون و نظم را نیز دارد و سریال Daredevil، LA Doctors و بسیاری دیگر از فیلم ها و سریال های هالیوودی دهه 80 از دیگر پروژه هایی است که او در آنها ایفای نقش کرده است.

هنوز جزئیاتی در مورد شخصیت هایی که این بازیگران بازی خواهند کرد منتشر نشده است، اما به گفته منابع Variety، فیلمبرداری پنگوئن قرار است تا چند هفته دیگر به طور رسمی در ایالت نیویورک آغاز شود.

بخوانید  بهترین فیلم های تبعیض نژادی | ۲۰ اثر جذاب + امتیاز IMDB

اوایل کالین فرل، بازیگر شخصیت Ezwald Kabulpot/Penguin، بر ظهور و ظهور Ezwald Kablepot در خلاء ایجاد شده پس از قتل Carmine Falcon به عنوان ایده اصلی این سریال پنگوئن تمرکز کرد. مت ریوز، تهیه‌کننده سریال پنگوئن، همچنین از آثار کلاسیکی مانند جمعه خوب طولانی (1980) و صورت زخمی (1983) به عنوان الهام‌بخش این سریال که به قدرت رسیدن پنگوئن را به تصویر می‌کشد، اشاره می‌کند.

لاورن لفرانک، تهیه کننده سریال Impulse و Agents of SHIELD، به عنوان برنامه نویس و نویسنده سریال پنگوئن شناخته می شود که قرار است دنباله مستقیم وقایع بتمن ریوز باشد. دیلن کلارک، مت ریوز، کالین فرل، دنیل پیسکی، آدام کسان و رافی کرون از دیگر تهیه کنندگان این پروژه هستند. کریگ زوبل که پیش از این قسمت‌هایی از سریال‌های The Leftovers، Westworld، Mare of Easttown و The Hunt را کارگردانی کرده بود، به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده دو قسمت اول مجموعه پنگوئن فعالیت خواهد کرد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر