شناسایی بازیگر مرد وین دیزل در فیلم سریع و خشمگین 10

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

بازیگر نقش پسر دومینیک تورتو با بازی وین دیزل در فیلم Fast X به تازگی معرفی شده است. همچنین زمان دقیق پخش اولین تریلر این فیلم نیز مشخص شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Fast and Furious 10 منتشر شد. ورایتی گزارش داد که Leo Abloh Perry بازیگر Cheaper by the Dozen با بازی برایان مارکوس پسر دومینیک تورتوی وین دیزل و النا ناس از السا پاتاکی در این فیلم اکشن به بازیگران فیلم Fast X پیوست. . شخصیت برایان ابتدا در فیلم The Fate of the Furious معرفی شد که به سرقت رفت و سپس شاهد حضور کوتاه او در فیلم F9: The Fast Saga بودیم.

فیلم Fast X در 19 می 2023 (29 می 1402) اکران خواهد شد. همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد. همچنین شایعاتی در مورد بازگشت گل گدوت، ژیزل یاشر در Fast and Furious 10 شنیده می شود، اما این شایعه هنوز تایید نشده است. گفته می شود که گدوت در یکی از نسخه های فیلم حضور داشته است، اما مشخص نیست که آیا نسخه نهایی و اکران فیلم همان نسخه هستند یا خیر.

بخوانید  Super Mario RPG - All Hidden Treasure Locations Guide

لئو آبلو پری

در هر صورت، به نظر می رسد برایان نقش بزرگ تری را در Fast X بازی خواهد کرد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. پری علاوه بر Cheaper by the Dozen در فیلم های The Big Leap و Black-ish نیز بازی کرده است. همچنین مشخص شد که طبق اعلام Collider، اولین تریلر Fast and Furious 10 در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) منتشر خواهد شد که زودتر از حد انتظار طرفداران است. مدت زمان اولین تریلر فیلم Fast X قرار است بیش از 3 دقیقه باشد.