شما در حال حاضر نمی توانید Mei را در Overwatch 2 بازی کنید، اما می توانید یک پوسته 10 دلاری برای او بخرید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

انتشار پوست، که برداشته شد توسط کوتاکو، بخشی از یک به روز رسانی برنامه ریزی شده فروشگاه بود که در همان روزی که قرار بود Mei به بازی بازگردد حذف شد. در حالی که بلیزارد چند ویژگی دیگر را به عقب انداخت تا با تاریخ به روز رسانی جدید در روز پنجشنبه مطابقت داشته باشد، تصمیم گرفت تا با راه اندازی ادامه دهد. از پوست ستاره حماسی یکپارچهسازی با سیستمعامل Mei.

قهرمان بازی Overwatch 2، Mei، از اواخر اکتبر، زمانی که بلیزارد این کاراکتر را آفلاین کرد، به دلیل باگ های شکستن بازی ناشی از حرکت Ice Wall او، قابل بازی نبود. در حالی که این پچ از 15 نوامبر به 17 نوامبر عقب نشینی شده است، بلیزارد تصمیم گرفته است تا با انتشار یک پوسته حماسی 10 دلاری جدید برای Mei در 15th به جلو حرکت کند، حتی اگر او هنوز در فهرست موجود نیست.

دنباله‌ای که در 4 اکتبر جایگزین Overwatch اصلی شد، قبلاً به دلیل تغییرات در استراتژی کسب درآمد جدید خود، از جمله قفل کردن شخصیت‌های جدید در پشت پیشرفت Battle Pass و یک بسته پوستی 26 دلاری که به عنوان بخشی از رویداد هالووین بازی منتشر شد، مورد انتقاد قرار گرفته است.

پوست ناز برای طرفداران Mei که بیش از سه هفته است که بدون این شخصیت هستند فقط نمکی در زخم است. اگرچه تنها دو روز بین عرضه پوسته و بازگشت Mei به بازی باقی مانده است، اما این حرکت مورد انتقاد طرفدارانی قرار گرفته است که از قبل به رویکرد درآمدزایی دنباله رایگان شک دارند.

بخوانید  سازنده Bulletstorm ناشر بازی بعدی خود را از دست داد