شرکت کنندگان نسخه بتا MultiVersus یک جایزه ارزشمند دریافت می کنند

تیم سازنده MultiVersus برای بازیکنانی که در آزمون عمومی بتا شرکت کرده‌اند، جایزه ارزشمندی در نظر گرفته است.

Player First Games هفته آینده نسخه کامل MultiVersus را منتشر خواهد کرد. نسخه 1.0 بازی با توجه به اینکه سال گذشته به صورت بتا منتشر شد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد، هفته آینده منتشر خواهد شد. استودیوی توسعه دهنده اکنون برای بازیکنان جدید و کسانی که در تست بتا سال گذشته شرکت کرده اند، جوایزی را اعلام کرده است.

طبق گفته استودیوی Player First Games، بازیکنان جدیدی که این آموزش را تکمیل می‌کنند، یک بسته پاداش هفتگی دریافت می‌کنند که یک پاداش روزانه رایگان ارائه می‌کند و جایزه نهایی، دسترسی رایگان به شخصیت Banana Guard از سری Adventure Time خواهد بود. همچنین نوع دیگری از این شخصیت به نام Lady Banana Guard برای باز کردن قفل در دسترس خواهد بود.

اگرچه پاداش برای بازیکنان جدید جالب به نظر می رسد، توسعه دهنده بازی MultiVersus پاداش ارزشمندتری را برای کاربران بتا تدارک دیده است. این افراد تا 22 ژوئن 1403 (11 ژوئن 2024) فرصت دارند تا Battle Pass Premium Season 1 را به صورت رایگان دریافت کنند که شامل Jason Voorhees از سری Friday the 13th می‌شود.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان در آزمون بتا می‌توانند با شروع تجربه بازی، جوایز بیشتری از جمله یک لباس برفی برای فین، یک بسته گوینده نگهبان موز و یک انیمیشن ستاره‌های در حال ظهور کسب کنند. MultiVersus چند نفره در تاریخ 8 ژوئن 1403 (28 مه 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس منتشر شد. Xbox Series S منتشر شد.

بخوانید  20 بهترین فیلم پخش شده در ماه مه 2024 که باید اکنون تماشا کنید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر