شرکت پوکمون برنامه هایی را برای تحقیق در مورد Palworld اعلام می کند



حتی قبل از انتشار Early Access، Palworld به طور گسترده ای با Pokémon مقایسه می شد، با اسلحه های کلیدی و اسطوره های بسیار تاریک تر. در میان ادعاهایی مبنی بر اینکه بازی بقا ممکن است بخش‌هایی از طرح‌های هیولایی خود را از پوکمون به سرقت برده باشد، شرکت پوکمون سرانجام بیانیه‌ای در مورد این بازی منتشر کرد و ادعا کرد که «پرسش‌های متعددی در مورد» Palworld دریافت کرده است.

اعلامیه که توسط Wario64در وب سایت شرکت پوکمون به اشتراک گذاشته شد وب سایت تجاری ژاپنیو دارای ترجمه انگلیسی است. این بیانیه آغاز می‌شود: «ما درخواست‌های زیادی در رابطه با انتشار بازی یک شرکت دیگر در ژانویه 2024 دریافت کرده‌ایم. “ما هیچ مجوزی برای استفاده از مالکیت معنوی یا دارایی‌های پوکمون در این بازی اعطا نکرده‌ایم. ما در نظر داریم که بررسی و اقدامات لازم را برای رفع هرگونه اقدام نقض حقوق مالکیت دانش معنوی مربوط به پوکمون انجام دهیم.”

در حال پخش: دوست جهانی | تریلر رسمی راه اندازی گیم پلی با دسترسی زودهنگام

این بیانیه با پیامی پایان می‌یابد که دنیای شاد پوکمون را از برداشت بی‌رحمانه Palworld در مفهوم جمع‌آوری هیولاها متمایز می‌کند و می‌گوید: «ما به گرامی داشتن و پرورش هر پوکمون و دنیای آن ادامه خواهیم داد و برای جمع‌آوری جهان از طریق پوکمون‌های آن تلاش خواهیم کرد. آینده.”

نینتندو، یکی از مالکان شرکت پوکمون، به دلیل سرعت خود در حفاظت از مالکیت معنوی بدنام است. یک موددر که شخصیت‌های واقعی پوکمون را در Palworld قرار داده است، قبلاً یک DMCA از نینتندو در مورد این موضوع دریافت کرده است و توییت و ویدیوی یوتیوب خود در مورد این مود حذف شده است. باید دید آیا شباهت های ادعایی Palworld به طرح های هیولاهای پوکمون برای شرکت پوکمون کافی است تا علیه توسعه دهنده خود اقدام قانونی انجام دهد یا خیر.

Palworld از زمان راه اندازی Early Access موفقیت شگفت انگیزی داشته است و بیش از 7 میلیون نسخه در پنج روز فروخت و به دومین رقم بالاتر در تاریخ Steam برای بازیکنان همزمان رسید. همه به اندازه بازی بقای جمع آوری هیولاها مسحور نشده اند، با واکنش های مختلف در سراسر اینترنت.



تحریریه مجله بازی یک گیمر