شروع پیش بارگذاری Dead Space Remake در ایکس باکس

بازی Dead Space Remake روی کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 می‌تواند بین دو حالت گرافیکی یکی را انتخاب کند: کیفیت (رزولوشن 4K، 30 فریم در ثانیه و ترسیم مجدد فعال) و عملکرد (رزولوشن 2K یا 1440p، 60 فریم در ثانیه) و بدون ردیابی اشعه) برای گیمرها.

بازیکنان نقش مهندس آیزاک کلارک را در کشتی USG Ishimura بر عهده می گیرند که به طور مرموزی ارتباط خود را با این مرکز از دست می دهد. با این حال، زمان زیادی طول نمی کشد که کابوس ها شروع می شوند و موجودات خزنده ای به نام نکرومورف شروع به پرسه زدن در محیط می کنند. تنها راه حل قطع دست و پای این موجودات است. با این حال، همانطور که آیزاک کشتی را کاوش می کند، با انواع منزجر کننده تری مواجه می شود. او حتی ممکن است از گذشته دوستش نیکول مطلع شود.

بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه (7 بهان) برای کاربران Xbox Series X در دسترس خواهد بود. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی موجود است. این بازی دارای ماموریت‌های فرعی داستانی، پس‌زمینه‌های داستانی طولانی، و کار دوربین بدون درز برای نمایش داستان در یک شات مداوم است.

Studio Motive شروع پیش بارگذاری Dead Space Remake را در ایکس باکس اعلام کرده است، اگرچه کاربران پلی استیشن و رایانه شخصی باید کمی بیشتر صبر کنند.

Dead Space Remake، بازسازی بازی ترسناک علمی تخیلی Dead Space از بازی‌های Visceral، دارای تغییرات بصری و بهبودهایی در اتمسفر، جلوه‌های صوتی و نور است. این نسخه شامل ویژگی های منحصر به فرد جدیدی مانند سیستم لایه برداری برای تخریب بافت لایه به لایه نکرومورف ها برای ارائه یک تجربه واقعی و سیستم Intensity Director برای اضافه کردن تصادفی رویدادهای وحشتناک به مراحل است.

بخوانید  وجود عناصر آثار قبلی کوانتیک دریم در بازی Star Wars Eclipse

بازی Dead Space Remake استودیو Motive هفته آینده منتشر می شود و اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که Xbox Series X | سری Xbox S از ساعت 19:30 روز جمعه 9 آذر به وقت ایران آغاز شد. کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 5 باید تا ساعت 19:30 روز چهارشنبه 14 بهمن ماه به وقت ایران منتظر بمانند.