شروع مرحله نهایی میکس صدا سریال The Last of Us

PlayStation Productions (تیم مشترک بخش سرگرمی تعاملی شرکت Sony و بخش سونی پیکچرز برای تولید اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از روی بازی‌های پلی استیشن) از مدت‌ها قبل مشغول همکاری با شبکه HBO برای ساخت سریال The Last of Us است. حالا براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که فصل اول لست آو آس به‌تازگی وارد مرحله نهایی میکس صدا شد.

سریال The Last of Us که برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی آماده می‌شود، پدرو پاسکال و بلا رمزی را به ترتیب در نقش‌های جول و الی دارد. این اثر توسط کریگ مازن و نیل دراکمن با اقتباس از سری بازی The Last of Us، اثر استودیو ناتی‌داگ ساخته می‌شود. استورم رید در نقش رایلی، آنا تورو در نقش تس و نیک آفرمن در نقش بیل، از جمله بازیگرهای دیگر فصل ۱ سریال The Last of Us هستند.

چند روز قبل بازی The Last of Us Part I روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد تا طرفدارهای ناتی‌داگ بتوانند بخش اول داستان لست آو آس را نیز با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنند. در سال ۲۰۲۳ میلادی علاوه‌بر سریال لست آو آس شاهد بازی آنلاین جدید و بزرگ استودیو NaughtyDog در دنیای لست آو آس نیز خواهیم بود که شخصیت‌ها و بخش‌های دیگری از این جهان داستانی را به تصویر می‌کشد.



منبع

میکس صدا سریال The Last of Us، محصول شبکه HBO

تیم سازنده سریال اقتباسی The Last of Us با انتشار یک تصویر اعلام کرد که اثر نام‌برده به مرحله نهایی میکس صدا در استودیو رسید.