شروع مراحل فیلمبرداری فیلم Dune 2 | انتشار اولین تصویر از فلورنس پیو

کلاکت اولین روز فیلمبرداری فیلم Dune Part 2

دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است. فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune 2 قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شود.



منبع

آبان گذشته بود که لجندری و برادران وارنر به‌صورت رسمی ساخت فیلم Dune 2 به کارگردانی دنی ویلنوو را رسما تایید و اعلام کردند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Dune رسما آغاز شده است. برادران وارنر با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 خبر داده است. در این تصویر تنها کلاکت فیلم‌برداری فیلم قابل مشاهده است که نام دنی ویلنوو و گرگ فریزر، فیلمبردار فیلم روی آن نقش بسته است و حاوی اطلاعات دیگری نیست:

پیش از این تصویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune 2 فاش شده بود که در این تصویر شاهد حضور فلورنس پیو،‌ بازیگر نقش شاهدخت ایرولان کورینو، بزرگ‌ترین دختر امپراطور شادام کورینو چهارم هستیم و ضمن پوزش بابت کیفیت پایین تصویر، در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

بخوانید  برنامه کنفرانس های بازی ها در ژوئن 2023; از جشنواره تابستانی تا نمایشگاه ایکس باکس
همچنین به‌تازگی سهیلا یعقوب، بازیگر فیلم Climax به جمع بازیگران فیلم Dune Part 2 اضافه شده است. این بازیگر تونسی-سوئیسی قرار است نقش شخصیتی به‌نام شیشکلی (Shishakli) را در این فیلم بازی کند. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو و آستین باتلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند.

برادران وارنر به‌صورت رسمی آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune 2 را تایید و اعلام کرد. همچنین تصویری از فلورنس پیو در پشت صحنه این فیلم منتشر شده است.