شروع فیلمبرداری فصل چهارم و آخر سریال The Umbrella Academy

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، آیدان گالاگر در نقش پنج هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیوره در نقش سر رجینالد آریا در نقش لیلا پیتس از جمله بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فصل چهارم آکادمی چتر بازخواهد گشت. اما اطلاعاتی از بازیگران جدید آخرین فصل سریال آکادمی چتر در دسترس نیست.

شهریور امسال بود نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy برای فصل چهارم خبر داد که قرار است آخرین فصل سریال Umbrella Academy باشد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال آکادمی چتر آغاز شد. نتفلیکس ویدیویی منتشر کرد که می توانید آن را تماشا کنید توییتر ببینید، اعلام شده است که فیلمبرداری و تولید فصل آخر The Umbrella Academy آغاز شده است و به نظر می رسد طرفداران نباید تا اواخر سال 2024 منتظر فصل پایانی این سریال باشند.

رجینالد هارگریوز در فصل سوم سریال Umbrella Academy

نتفلیکس رسما شروع فیلمبرداری و تولید فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy را اعلام کرد.

مثل سه فصل اول استیو بلکمن برای فصل چهارم The Umbrella Academy بازخواهد گشت. پس از آن بلکمن سریال Horizon و Orbital را برای نتفلیکس تولید خواهد کرد. بلکمن قراردادی چند جانبه با نتفلیکس امضا کرد.



همچنین نتفلیکس تایید کرده است که فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy برخلاف سه فصل قبلی به جای 10 قسمت در 6 قسمت تولید و در زمانی نامشخص از این شبکه پخش خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و فقط می دانیم که وقایع فصل آخر سریال The Umbrella Academy بعد از cliffhanger فصل سوم آغاز می شود، زمانی که اعضای گروه آکادمی Umbrella در یک ماجرا کاملا جدید گرفتار می شوند. جهانی که در آن قدرت خود را از دست دادند.

بخوانید  معرفی Blade Runner 2033: Labyrinth با تریلر جدید