شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال خانواده اژدها با انتشار تصویر اول

در آخر اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon رسما آغاز شد. شبکه HBO با انتشار تصویری اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال خانه اژدها را آغاز کرده است. در تصویر منتشر شده تخت آهنین را می بینیم. در واقع در این سریال شاهد رقابت بین خانواده تارگرین ها برای به دست آوردن این تاج و تخت هستیم و در فصل در سری دوم House of the Dragon شاهد یک جنگ داخلی بزرگ بین تارگرین ها خواهیم بود:

HBO با انتشار عکسی از شروع فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon معرفی شد.

همچنین لازم نیست منتظر بازگشت باشید. میلی آلکاک، بازیگر نقش رینیرا تارگرین جوان و امیلی کری، بازیگر نقش آلیسنت هایتاور جوان در فصل دوم سریال House of Dragons. مثل فصل اول رایان کندالتولید سریال خانه اژدها را با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند. او از شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال ابراز هیجان کرد.

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال خانه اژدها برخلاف برنامه اولیه قرار است در 8 قسمت تولید شود و گفته می شود برخی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ، به فصل سوم سریال House of the Dragon منتقل شد. و این سریال احتمالا به زودی برای فصل سوم تمدید خواهد شد. همچنین امکان ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon نیز وجود دارد.

بازی تاج و تخت در پشت صحنه فصل دوم House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل و تام گلین کارنی از جمله بازیگرانی هستند که برای فصل 2 خانه اژدها تایید شدند. این اتفاق افتاد که The Return سونویا میزونو بازیگر نقش میساریا ملقب به کرم سفید در فصل دوم این سریال با توجه به اتفاقاتی که در فصل اول برای او افتاد ممکن است طرفداران را شگفت زده کند.