شروع رویداد King’s Fall Raid در بازی Destiny 2 و اعلام اولین برنده


رویداد تهاجم کلاسیک Destiny 1 هم‌اکنون برای تمامی بازیکنان Destiny 2 در دسترس قرار گرفته است و درکنار لوت و سپرهای آشنا، شامل مکانیک‌های جدیدی هستیم.

زمان اجرای The Taken King و به‌خصوص حالت تهاجم آن، King’s Fall Raid در دستینی 2 فرا رسیده است و این تهاجم کلاسیک ۴ شهریور (۲۶ اوت) شروع شد. یک مسابقه جهانی در جهان برگزار شد و به مانند دوسال پیش، شاهد پیروزی گروه Elysium بودیم. استودیو بانجی در اکانت توییتر خود برنده شدن آن‌ها را اعلام کرد و به اعضای تیم تبریک گفت؛ به همین خاطر به این گیمرها یک کمربند قهرمانی اهدا خواهد شد.

کمربند قهرمانی اولین در جهان King's Fall در بازی Destiny 2

کمربند قهرمانی World’s First رویداد King’s Fall

این مسابقه با فعال بودن حالت Competitive Mode اجرا شد که سطح قدرت یک بازیکن را در ۲۴ ساعت اولیه عرضه محدود می‌کرد. اما مسابقه امسال تنها نیاز به تکمیل تهاجم نداشت و بازیکنان باید حالت Challenge Mode آن را هم به اتمام می‌رساندند که در هر رویارویی شرایط نامشخصی داشت.

حال با اجرای King’s Fall، باید منتظر تهاجم بعدی بمانیم که در Lightfall قرار دارد. این بسته الحاقی در تاریخ ۹ اسفند (۲۸ فوریه ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر از Lightfall با گذشت زمان منتشر خواهد شد.



منبع

بخوانید  سلاح های جدید فورتنایت در فصل 4 فصل 1: تفنگ های جدید، تفنگ های تهاجمی و موارد دیگر