شروع بتا حالت کوآپ کمپین بازی Halo Infinite

برای انجام این کار، بازیکن در حالت تک نفره یا کوآپ کمپین می‌تواند Tac-Map خود را باز کند، به انتخاب یک مأموریت انجام‌شده بپردازد و سپس سراغ گزینه‌ی Replay بروند. سپس از بازیکن خواسته می‌شود که درجه‌ی سختی این مأموریت را انتخاب کند؛ همچنین گزینه‌ای برای فعال کردن Skullهایی که گیمر یا هم‌تیمی‌های او جمع‌آوری کرده‌اند، نمایش داده می‌شود. درنهایت گیمر با انتخاب تکرار مأموریت، به‌تنهایی یا همراه‌با اعضای تیم به محل مأموریت منتقل خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند در گروه‌هایی با حداکثر چهار نفر روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با یکدیگر به تجربه‌ی مأموریت‌های کمپین Halo Infinite بپردازند. همچنین بازیکن‌ها در حالت تک‌نفره‌ی کمپین، به تمامی دستاوردها و پیشرفت‌های بخش کوآپ دسترسی خواهند داشت.

۳۴۳ اینداسترایز همراه‌با این تست بتا، قابلیت Mission Replay را نیز منتشر کرده است. در بازی Halo Infinite، مأموریت‌ها در مناطق گسترده‌ای جریان دارند که ممکن است فاصله‌ی زیادی با منطقه‌ی شامل برخی از مأموریت‌های دیگر داشته باشند؛ به همین دلیل قابلیت Mission Replay و استفاده از Tac-Map سبب می‌شود که بازیکنان بتوانند بهتر و راحت‌تر از قبل سراغ مأموریت‌های مختلف بروند.

استودیو ۳۴۳ اینداسترایز، حالت کوآپ بخش کمپین بازی Halo Infinite را در اختیار برخی از کاربرهای کامپیوتر و ایکس باکس قرار داده است.

پس از مدت‌ها انتظار استودیو 343Industries بالاخره تست بتا را برای حالت کوآپ کمپین هیلو اینفینیت شروع کرد و همراه‌با آن ویژگی تکرار مأموریت یا Mission Replay را نیز در دسترس قرار داد. نسخه‌ی آزمایشی کوآپ کمپین بازی Halo Infinite برای برخی از کاربرهای روی پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر قابل تجربه است؛ درحالی‌که از قابلیت بازی بین پلتفرمی تا چهار بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند.

بخوانید  مزایای برد هوشمند G+

با اعلام استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز، حالت کوآپ کمپین Halo Infinite در اواخر آگست/اوت (هفته اول شهریور) به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد. این حالت در ابتدا قرار بود با شروع فصل دوم عرضه شود، اما انتشار آن به تعویق افتاد تا تبدیل به یک تجربه‌ی مشترک چهارنفره با کیفیت بالا و تمام ویژگی‌ها شود.

Grapple Shot مسترچیف در Halo Infinite