شخصی‌سازی و دشمنان جدید در تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

همچنین چند شخصیت مختلف از پیش تنظیم‌شده و برای استفاده‌ی بازیکنان در دسترس قرار دارند. علاوه‌بر بخش ساخت شخصیت، در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty می‌توانیم برخی از دشمنان جدید و شیوه‌های مبارزه‌ی بازیکنان را مشاهده کنیم. بازیکنان می‌توانند از انواع جادوهای مختلف به مانند صخره‌هایی که از زمین بیرون می‌آیند، نیروی رعد و برق و پرتاب سم استفاده کنند. به‌گفته‌ی استودیوی تیم نینجا، این بازی به مانند سری Nioh یک اثر دشوار و چالش‌برانگیز است و تیم سازنده سعی دارد تا تجربه‌ی آن را ارزشمند و پاداش‌دهنده کند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. اطلاعات بیشتر از این بازی در رویداد کوئی تکمو که فردا برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

شرکت کوئی تکمو تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty با تمرکز بر بخش شخصی‌سازی کارکتر را پخش کرده است.

در جریان رویداد ایکس باکس در مراسم توکیو گیم شو امسال، شرکت کوئی تکمو و استودیوی تیم نینجا تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty را پخش کردند. در این تریلر بخش‌های مختلف گیم‌پلی به مانند مبارزه با دشمنان جدید و بخش Character Creator نشان داده می‌شوند. بخش Character Creator این اثر مشابه با بازی Nioh 2 خواهد بود و به بازیکنان گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی شخصیت اصلی از جمله رنگ و طرح مو، رنگ پوست و سایر موارد را خواهد داد.

بخوانید  کنترلرهای PS5 قبل از Prime Day 2023 تخفیف داده می شوند